Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 971
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
acjmo742017-01-06 20:28
Antal indlæg: 10980

Ny scrabbleklub/forening
Jeg har længe gået med tanker om at etablere en Scrabbleklub heroppe af hvor jeg bor, men har ikke før haft mod til at fuldføre før jeg til Nytår kom på tankerne igen, og derfor skrev jeg sådan her til Dansk Scrabbleforening:

Hej.

Mit navn er Josefine Mohr og jeg er en ivrig spiller af ordkamp og har også været med til de sidste gange DM, dog som tilskuer, og denne gang som deltager.. Jeg er spændt men glæder mig til at deltage. Jeg skriver fordi jeg går med tanker om at etablere en Scrabbleklub/forening her oppe i Nordsjælland hvor jeg bor. Jeg ved dog ikke om folk ville være interesserede og det kunne være en mulighed? Kan man starte en selvom der er én klub i forvejen ? Jeg håber I kan være mig behjælpelig og om det er muligt. Kh Josefine Mohr 

Jeg fik idag en positiv tilbagemelding på mail, og derfor spørger jeg herinde om der er nogle herinde fra (der selvfølgelig ikke bor i Jylland - selvom de skal være hjertens velkomne )som har lyst til at være med ? Hvis der er nok ville det nemlig være muligt at skaffe et lokale..

Skriv gerne vil I er interesserede eller har erfaring med sådan noget eller gode forslag eller råd :)

På forhånd tak for hjælpen..

God weekend

/Acjmo74
 
BodilKat2017-01-06 21:59
Antal indlæg: 2168

God idé! :-)

Hvor i Nordsjælland er det, du bor?
 
sjw2017-01-06 23:30
Antal indlæg: 5387

Hej Josefine. Hvis du har brig for hjælp, fx til synlighed lokalt, opstart mv. kan dit lokale frivilligcenter sansynligvis hjælpe. Jeg har haft en fod i frivillicenterverden nogle år, og der er mange gode af slagsen i Nordsjælland :-)
 
kal_kat2017-01-07 22:47
Antal indlæg: 5151

Jeg kunne godt være frisk! :)
 
acjmo742017-01-08 21:01
Antal indlæg: 10980

Jeg bor i Fredensborg kommune :)

Super tak, sjw :)

og Kal, det kunne være hyggeligt.

 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?