Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 929
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Mariasie2017-05-13 13:49
Antal indlæg: 8

Gode råd, tak:)
Jeg oplever gang på gang, at chatten under spillene bærer præg af seksuelle undertoner.
Jeg foretrækker at spille med mænd, og kontakten forløber som følger:
Han hilser og jeg hilser
Han undersøger om jeg er single
Hvis jeg undviger, tager han chancen
Og så starter de småsjofle hentydninger, og når jeg så enten beder ham stoppe eller undlader at svare, bliver han helt "overrasket" over at det er et problem.

Hvad sker der for de der mænd?
Og hvad gør I andre kvinder?
 
Nørholm2017-05-13 14:13
Antal indlæg: 5968

Jeg synes, det havde været en MEGET bedre idé, hvis du havde henvendt dig til admin. med klager over konkrete navngivne spillere med skrærmprint af chatten!
Nu mistænkeliggør du jo alle mænd en bloc ...
I øvrigt har jeg lidt svært ved at tro dig ... - beklager ...
 
holk612017-05-13 14:16
Antal indlæg: 7917

Enig Nørholm.....
 
Mariasie2017-05-13 14:45
Antal indlæg: 8

Ja, det er egentlig rigtig nok, at jeg kunne have gjort det!!
Og det var ihvertfald ikke intentionen at skære alle over een kam.
Måske er jeg bare uheldig?

Det er er værd at lægge mærke til, er at den slags mænd, jeg bliver stødt af, aldrig har profilbillede...
 
holk612017-05-13 16:07
Antal indlæg: 7917

Et godt råd, spil med i de faste turneringer og måske i ligaen. Her har har flere spillere endda mødt hinanden til forskellige events, og ikke mindst!, vi har spillet mange år mod hinanden, uden chikaner...
 
ABN2017-05-13 16:07
Antal indlæg: 121

Jeg spiller tit og gerne med mænd, med eller uden billede og har ALDRIG oplevet ubehageligheder. Kun hygge-chat !!
 
Mariasie2017-05-13 16:22
Antal indlæg: 8

Holk61: det er en god ide!! Det vil jeg prøve😊
Tak for godt råd👍&#127 996;
 
Mariasie2017-05-13 16:23
Antal indlæg: 8

ABN: måske skal jeg prøve at fjerne profilbillede, så det bliver mere anonymt!
 
MrsSweDane2017-05-13 19:48
Antal indlæg: 5786

Under tråden 'Omtale af andre spillere' er beskrevet hvordan du skal forholde dig:

Tag en skærmkopi af chatten og send den i en e-mail til:
Ordkamp@gmail.com
 
MomseEl2017-05-13 20:20
Antal indlæg: 61

Du er jo ikke ny i spillet og ikke under atten. Det er meget uheldigt at du på grund af en spiller hænger mændene ud. Jeg tillader mig at skrive dette, da jeg efter 25.000 spil aldrig har oplevet det du skriver. Der skal som regel to til at chatte, så lad være at begive dig der ud. Jeg tror ikke dit billede betyder noget, det er hvad du skriver.og svarer.Vh momseel
 
Mariasie2017-05-13 20:44
Antal indlæg: 8

Hej Momse.
Grunden til at jeg undrer mig, er at det er flere mænd, det går galt for.
Og helt ærligt, så lægger jeg absolut ingen skjult dagsorden, i min kommunikation.
 
Mariasie2017-05-13 20:46
Antal indlæg: 8

MrsSweDane: tak for tippet:)
 
MomseEl2017-05-13 21:20
Antal indlæg: 61

Du skriver at du måske skal fjerne dit billede? Du tror at det er billedet der får mænd til at skrive ( upassende) til dig men det tror jeg ikke. Der skal to til en tango. God weekend
 
frejak102017-05-13 22:06
Antal indlæg: 2517

Syntes heller ikke jeg kan genkende hvad du skriver om men jeg er jo selvfølgelig også en mand - selvfølgelig ikke sjovt hvis nogen ikke kan styre sig - jeg deltager faktisk kun i turneringer og der har jeg absolut ikke indtryk af sådan noget kan ske - vi kan godt lide at drille hinanden lidt og man lærer lidt med tiden hvem man kan være rigtig "ond" ved i chatten og hvor man skal træde lidt mere varsomt - men generelt tør jeg godt love at turnerings spillere er flinke og rare spillere som er her for at hygge og more sig og så selvfølgelig også for at vinde - så du skal være velkommen :-))))
 
holk612017-05-13 22:07
Antal indlæg: 7917

He he.. momse, ser vi snart et billede...
 
Mariasie2017-05-14 00:30
Antal indlæg: 8

Momse, det jeg mener med profilbilledet er, at når der er ansigt på spilleren, så bliver spilleren også mere "levende".
Når man ikke har billede på, er man fuldstændig anonym.

Jeg bryder mig ikke om din tese om at der skal to til en tango, for du skriver jo så at det er min egen skyld, og det er sgu ikke fair.
 
Mariasie2017-05-14 00:31
Antal indlæg: 8

Frejak10: jeg har lige forsøgt at finde ud af, hvordan jeg melder mig til turneringer, men jeg blev ikke rigtig klogere...
skal jeg melde mig til i den tråd, der er oprettet eller?
 
horsens - Spil admin/Forum admin2017-05-14 01:05
Antal indlæg: 9750

Mariasie, du har et dejligt billede, og det skal du ikke fjerne pga. nogle (mandlige) spillere, der overtræder din grænse.
Det skal være rart og hyggeligt at opholde sig i Ordkamp-universet, så hvis du stadig har chatten, hvor en spiller kommer med upassende kommentarer, tag screen og send det til mig på ordkamp@gmail.com
 
frejak102017-05-14 07:03
Antal indlæg: 2517

Du går ind under fanen "nye turneringer" her kan du se hvilke turneringer der er åben for tilmelding .Klik på er af linkene - læs spil lederens indlæg om regler og betingelser - og tilmeld dig så blot ved at rulle nedad indtil du ser hvad nummer du skal give dig selv . Nogle turneringer har maks antal deltagere - derfor nummeret.Herefter er det bare at vente på spil leder sætter turnering igang . Husk der er deadlines der skal overholdes - som regel har man 3 til 5 dage til afvikling af sine kampe.
Håber det kunne hjælpe lidt :-))
 
Himmelpinden2017-05-14 08:33
Antal indlæg: 6087

Mariasie, jeg har hørt om det før så tror helt sikkert på dig. Heldigvis er der mange gode og søde (mandlige) spillere som aldrig ville gøre den slags.

Løsningen er nok selvfølgelig at anmelde chatten, men for at undgå den slags chat fremover lad være med at spille med random spillere. Meld dig til forskellige turneringer, inviter nogle af de spillere der skriver i forum, eller nogle fra matchtoppen (nogle af dem der spiller rigtig mange kampe tror jeg ikke er sådan) eller fra top 100. Så find x antal faste spillere som du "kender"og du skulle kunne undgå det. Tåber der tror det er en dating side og kommer med mere eller mindre lumre beskeder kan du ikke gøre meget andet ved end at anmelde dem og undgå dem fremover.

Fortsat god fornøjelse med dette skønne spil :-)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?