Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 921
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
ebuydk2017-05-29 23:09
Antal indlæg: 244

Manglende accept af ord
Undrer mig over at en tråd, der har med et så alvorligt problem at gøre, er lukket. Jeg kunne ikke lægge fe fol og ep før efter måske 10 forsøg. Hvad nu hvis et af ordene, var et jeg var usikker på - taber jeg så en kamp, måske pga af en systemfejl? Er det hele lidt tilfældigt? Og lukker man bare en så væsentlig tråd???? Uden forklaring?
 
ebuydk2017-05-29 23:19
Antal indlæg: 244

Jeg har på fornemmelsen at android og ìos spillere ikke har ens vilkår - ihvertfald ikke hele tiden. Da jeg spillede på min Ipad hele tiden gik det bedre - nu spiller jeg kun på Android og er stort set gået 30% retur. Det må vel være sådan at de to apps ikke er ens eller er jeg bare en uvidende nullert?
 
MrsSweDane2017-05-30 06:41
Antal indlæg: 5785

Som du kan se i den ene af trådene, har horsens informeret om, at der kortvarigt havde været en fejl i Ordkamps ordliste i forbindelse med en mindre rettelse - og at fejlen var blevet rettet.

Om du taber en kamp pga systemfejl afgænger vel mest af dit eget og modspillers reaktionsmønster ;-) - blandet med den sædvanlige tilfældighed i tildeling af bogstaver :-)


App'erne til iPhone, iPad og Android er ikke helt ens. Men det har ingen indflydelse på, hvilke ord, der godkendes!
App'erne håndterer indtastning og præsentation. Godkendelse af ord, optælling af point i spillet og udregning af kampresultater foregår inde på serveren og er ens for alle spillere.

Jeg håber, det besvarer dine spørgsmål.
Hav en god dag :-)
 
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?