Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 921
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Pia Hjelm2017-06-02 16:25
Antal indlæg: 926

Skift fra IPhone til android
Hej
Jeg går i overvejelser om at skifte til en Samsung Galaxy S8 fra min IPhone. Men hvad så med ordkamp? Kan jeg bare logge på med min nuværende profil? Og er der forskel på Layoutet og hvad man kan? Går ikke udfra, at jeg så kan synkronisere med min IPad eller kan jeg ?
 
MrsSweDane2017-06-02 21:16
Antal indlæg: 5785

Du får svaret fra 12. maj igen:

Din konto på Ordkamp ændres der ikke noget på fordi du skifter til en anden type mobilenhed.

Du henter bare Ordkamp Appen igen og logger på med det sædvanlige brugernavn og password.

Android og iPhone Apperne er ikke helt ens.
Formentlig skal du betale for tilkøb (fri for reklamer mv) i på den nye enhed.
---

Alle spil og statistikdata ligger på en server i Sverige. Så uanset du bruger en App på en Android, iPhone eller iPad vises samme data.
De kan dog præsenteres lidt forskelligt i de forskellige Apper.
 
Pia Hjelm2017-06-03 08:48
Antal indlæg: 926

Ok. Tak skal du have. Jeg er stadig kun ved overvejelsen omkring skiftet. Det føles grænseoverskridende at gå væk fra IPhone. Mener ikke at jeg havde det på samme måde, da jeg i sin tid skiftede den anden vej.
 
MrsSweDane2017-06-03 10:35
Antal indlæg: 5785

Jeg har det på samme måde ;-)

Vær opmærksom på at alle Apper du har købt på iPhone skal købes igen. Men det betyder selvfølgelig mindre, når mobilen kun koster en brøkdel ;-)

Skal du skifte, så overvej OnePlus T3 - min mand har skiftet til den fra Samsung og er meget tilfreds med skiftet :-)
 
Carmen2017-06-07 19:00
Antal indlæg: 12

Samsung Galaxy koster ikke en "brøkdel". Den koster nogenlunde det samme som iPhone 7. Og skulle være stats og the art pt.
 
Pia Hjelm2017-06-07 19:18
Antal indlæg: 926

Overvejer Samsung s8 ;-)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?