Spillerum
Giraffen1
Krokodillen0
Indloggede1
Mobilspil
Igangværende2 979
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Nørholm2018-04-19 11:29
Antal indlæg: 5930

Mobilspil på pc
Det er nok 1½ år siden, det har været fremme, så af hensyn til nye medlemmer, der måske kan have gavn af det, gentages det lige:
Man kan godt spille mobilspil på pc'en! Så hvis partneren har hugget iPad'en, og du har tabt telefonen ned i akvariet, så er der ingen problemer i forhold til Ordkamp.
Gå ind på www.bluestacks.com/ og download deres software. Find app'en for Ordkamp på Android - og du er kørende!
PS: Du kan spille alle Android-spil på BlueStacks platform. Jeg spiller selv et grafikkrævende aktionspil uden problemer!
Det er sjældent, jeg spiller Ordkamp på BlueStacks, men muligheden er der, og det sker af og til ...
 
danishhottie2018-04-19 11:52
Antal indlæg: 7595

Så fedt ! For når der kommer nye opdateringer, er der jo nogle mobiler der ikke kan ' trække' spillet længere..

 
UffeBNielsen2018-04-19 15:46
Antal indlæg: 9114

Lige hvad jeg har brug for på jobbet i dag ;-) findes der et tip til at få stillingen op i en skriftstørrelse der kan læses?
 
Nørholm2018-04-19 16:03
Antal indlæg: 5930

Der er en full screen funktion forneden ... - -men indrømmet, det kan af og til være svært at se tallene præcist.
 
Nørholm2018-04-19 16:04
Antal indlæg: 5930

De ganske få gange, jeg har været helt i tvivl, har jeg taget et skærmdumb og forstørret dette i billedprogrammet.
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?