Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 834
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
mette skou2012-01-24 23:28
Antal indlæg: 2

begynderhold ?
jeg er lige kommet ind, er kun vant til bræt-scrabble, kan mærke at det er noget helt andet på denne virtuelle måde og så bliver jeg også noget stresset over tidtagningen .. er der sådan nogen "begynderhold" hvor man ikke føler at man ligger andre til last, hvor man kan bruge oceaner af tid på selv de mest simple ord? :)
kan man f.eks. spille mod sig selv et sted bare for at træne?
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-01-24 23:43
Antal indlæg: 989

Hej Mette

Når du opretter et nyt spil kan du vælge mellem tid, bræt og om det skal være ranket eller ej. Derudover kan du vælge antallet af spillere og om spillet skal være låst eller åbent (ved låst skal man have en invitation for at komme ind). Du kan vælge at være 1 spiller og ubegrænset tid - når spillet er oprettet, trykker du bare Start og du begynder et spil med dig selv med ubegrænset tid =)

Håber det var til hjælp.

Caw
 
plattapuss2012-01-25 10:12
Antal indlæg: 6

Og udover hvad Caw hun skriver, så er du velkommen til bare træne sammen med mig, der bestemt også foretrækker spille scrabble på brættet derhjemme

Jeg stesses så dog ikke af tidtagningen, medmindre spillet er hast eller hurtigere, men sådan er folk så forskellige
 
lepenepe2012-01-25 11:18
Antal indlæg: 119

Derudover er der en del af de mere "garvede" spillere, der har hjulpet nye i gang i unratede spil med tid til at snakke om teknik og taktik undervejs. Den slags starthjælp kan du altid efterlyse i fælleschatten - hvis jeg har tid, melder jeg mig gerne, og det ved jeg, der også er andre, der gør...
 
mette skou2012-02-01 12:40
Antal indlæg: 2

tak allesammen :) tror mest det bliver alene-træningen, der passer ind i mit kram, men det er rart at vide at hjælpen er at finde :)
 
Flemming2012-02-01 15:27
Antal indlæg: 69

Det er lidt forvirrende i starten Mette, men vov noget og spil mod andre - også gerne os gamle spille-vrag, der også var nye engang.
Man laver mange fejl i starten, men rating systemet er indrettet således, at du favoriseres som ny spiller, så selvom du taber stort, er det ikke sikkert at din rating lider så meget under det.
Alle taber rating point i starten, vær ikke så fokuseret på det.
Nyd spillet og husk at det trods alt kun er til spil :-)
Mvh Flemming
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?