Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 072
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
trolde2012-02-16 23:02
Antal indlæg: 29

koks i systemet
i dag spillede jeg et hurtigt spil mod bini. Ca 3 min før binis tid udløb døde spillet. bini kom ikke tilbage og jeg sad bare og ventede. Efter 5 min burde spillet jo have stoppet, men nedtællingen fortsatte. Efter 8 min stoppede jeg spillet og har nu fået et ordentligt gok på min rating - hvorfor???? Hvor længe skulle jeg have ventet????
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-02-16 23:15
Antal indlæg: 989

Lyder som om du mistede forbindelsen. Det du skal gøre til næste gang er at opdatere spillerummet, eller lukke det ned og åbne det igen. Når du åbner det kommer den frem og spørger om du vil spille videre på det spil du var i gang med.

Caw
 
trolde2012-02-16 23:26
Antal indlæg: 29

hej caw. det var jo ikke mig der var blevet koblet af!!!
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-02-16 23:38
Antal indlæg: 989

Du siger tiden stadig nedtalte - det tyder på at du har mistet forbindelsen uden du helt selv er klar over det. Nogle gange kan det ske at man mister forbindelsen uden at det kan ses. Prøvede du at skrive i chatten?

Caw
 
trolde2012-02-16 23:46
Antal indlæg: 29

jeg kunne ikke komme igennem på chatten - men det var jo ikke min tid der gik i negativ - så hvis jeg var ude kunne jeg i hvert fald ikke se det. Havde i øvrigt tidligere i spillet måttet tilkoble mig igen. Da det var hendes tid der gik i minus regnede jeg jo med det var hende som havde problemer.
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-02-16 23:55
Antal indlæg: 989

Det ser ud til at du mistede forbindelsen. Hvis du i forvejen har problemer med netforbindelsen og du føler dig usikker på om du er tilkoblet eller ikke, så prøv at skriv noget i chatboksen. Hvis den ikke registrerer det du skriver, betyder det at du er koblet af, og du bør derfor opdatere spillevinduet.
Bare husk at hvis tiden opfører sig underligt, er det højst sandsynligt fordi du har mistet forbindelsen.

Caw
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-02-16 23:55
Antal indlæg: 989

Lige meget om det er din tid eller di modstanders.

Caw
 
trolde2012-02-17 12:43
Antal indlæg: 29

ok - tak
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?