Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 081
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
farso52012-02-21 17:00
Antal indlæg: 21

Hvor går grænsen?
Hej.
Jeg har i dag oplevet at blive kaldt mindre pæne ting af en modstander. Jeg er ikke sippet, men har indtil nu nydt det altid venlige sprog, man taler til hinanden i herinde. Håber helt sikkert det fortsætter...
De mindre pæne ord, der står i ordbogen kan bruges på brættet men ikke i dialogboksen - tak!
Håber de fleste er enige!
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-02-21 17:27
Antal indlæg: 989

Enig!
Forummet bruges ikke til at klage over medlemmer, men da denne tråd er mere en opfordring til brugere, der ikke behandler andre spillere ordenligt, vil jeg lade den blive åben.

Til alle: Hvis nogen gerne vil klage over en person, så er det en rigtig god idé at tage en kopi af hele chatten og sende den til en spiladmin. Vil prøve at lave en lille guide til hvordan kopierer en chat for dem der ikke ved hvordan.

Caw
 
labas022012-02-21 17:41
Antal indlæg: 76

Jeg har også oplevet en ikke særlig ordentlig ordveksling, og det ubehageligt og irreterende, da man jo spiller for hyggens skyld!
 
steennielsen2012-02-21 21:42
Antal indlæg: 1956

Det er svært for mig, at forstå at nogen vil sige græmme ting, med mindre det er for sjov.
Jeg kan fortælle at jeg har nogle spil med to herinde, der simpelthen er så sjove, vi er nødt til at spille på normal hastighed, ellers er der ikke tid til alt det pjat vi skriver og vi driller hinanden, så vi lægger flade af grin.
Jeg håber at andre også oplever det
 
SteenKR - Spil admin2012-02-21 23:01
Antal indlæg: 976

Det sjove pingpong er også en stor del af spillet for mig, og man opbygger jo nærmest vennerelationer til nogle af medspillerne. Det er dejligt.

Desværre sker det ind imellem, at der kommer en meget aggressiv spiller ind på Ordjagt. Det kan vi ikke forhindre, men vi kan bremse ubehagelighederne. Det kræver først og fremmest dokumentation, som I laver på følgende måde:

1. Lav en kopi af ordvekslingen i spilchatten.
A. Sæt musen i chatfeltet og træk den op eller ned over teksten,
mens du holder venstre museknap nede. Bliv ved med at køre,
til du har alt det, du gerne vil kopiere.
B. Tryk på CTRL+C på dit tastatur. Du har nu kopieret teksten.
2. Opret en privat besked til CAW eller SteenKR (brug 'Find
Medlem' på forsiden til at finde os.
3. Skriv din klage og indsæt chatindholdet i beskeden.
Det gør du ved at klikke CTRL+V, mens cursoren står i
tekstfeltet.

Vi har så mulighed for at advare spilleren og udelukke denne fra Ordjagt, hvis vi finder det nødvendigt. Men det kræver altså, at I melder ud til os.

På forhånd tak for hjælpen til at holde en god tone på Ordjagt. Det er jo først og fremmest et sted, hvor vi skal kunne hygge os og konkurrere på en behagelig måde.
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-02-21 23:41
Antal indlæg: 989

En god idé er at kopiere hele chatten. Det gøres ved højreklikke på chatten og trykke "Select All".

Caw
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-02-22 11:55
Antal indlæg: 9750

Jeg tror, det er vedkommendes taktik at hylle modstanderen ud af den. Det blev jeg i hvert fald lidt, selvom jeg i første omgang gav igen med sarkasme, men jeg havde svært ved at koncentrere mig 100 % på spillet, når der konstant kommer en eller anden træls kommentar. Til sidst ignorerede jeg bare de dumme bemærkninger.

Måske ville det være en idé, at man indførte en knap, hvor man kan slå chatten fra?
 
trolde2012-02-22 14:10
Antal indlæg: 29

har også prøvet dette. Tog en kopi af chatten og holdt øje med vedkommende. Vedkommende har ikke spillet siden, så jeg har ikke gjort mere ved det.
 
plet19602012-02-22 16:31
Antal indlæg: 4

Helt enig, jeg syntes det var meget ubehageligt da jeg blev udsat for alverdens gloser
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-02-22 16:57
Antal indlæg: 989

Man kan ikke slå chatten fra, men man kan sætte folk på ignorer og derved ikke se hvad vedkommende skriver. Det gøres ved at højreklikke på brugerens navn og trykke "Ignorer".

Caw
 
vaffi2012-02-26 21:46
Antal indlæg: 731

ja der er især en der er meget ubehagelig i sit sprogbrug. jeg blev kaldt klam for at gå efter 3x ord, det er jo ligesom det legen går ud på. Alle andre er super søde og vi får ind imellem nogle gode grin
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?