Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 882
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Nørholm2020-06-15 08:29
Antal indlæg: 5972

Deadlines
Der er overraskende mange, der ikke har styr på deadlines, og det forstår jeg ikke helt. Det er til irritation for turneringslederen, at man skal ind og agere bussemand. Og det må da også være træls for spillerne selv.

Det er meget nemt at have styr på sine deadlines. Jeg bruger selv den nørdede metode og skriver alle kampe ind i et regneark med angivelse af deadline. Så har jeg altid styr på det.

Man kan også skrive deadlines i chatten eller på bagsiden af en bagerpose fra Lagkagehuset eller hvad ved jeg ;-)

Der er mange metoder ... - men en opfordring herfra: Prøv at blive bedre til at overholde disse forbistrede deadlines!
 
Himmelpinden2020-06-15 08:53
Antal indlæg: 6088

Rigtig irriterende ja, men tror faktisk rigtig mange glemmer hvilke turneringer de er med i og mange kampe er ikke en gang startet når de bliver smidt ud og nogle opdager sikkert ikke engang de er blevet smidt ud. Det gør det absolut ikke bedre og samme metoder som du nævner, kan bruges til at huske hvilke turneringer man er med i.
Selv har jeg turneringsarkene åbne i Chrome og ryger jeg ud lukker jeg arket ned. Men find den metode der passer til dig.
 
danishhottie2020-06-15 13:09
Antal indlæg: 7617

Tit er det desværre de samme... men for mange år siden.. pyha.. den tid går jo hurtigt... kunne folk få lidt karentæne..
Kan det indføres igen.. tror det hed 3 mdr fra alle tuneringerne, hvis man blev ved ?
Og tit, når folk, som overholder deadline skriver om de problemer, bliver det dem der får " møget " og ikke dem der glemmer
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?