Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 032
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
belladonna2012-02-29 14:55
Antal indlæg: 15

1. træk
HAR LIGE SPILLET OG I FØRSTE TRÆK FÅR MIN MODPART 662 POINT. dET ER DA IKKE SMART, DET KAN LADE SIG GØRE. hVOR TIT SKER DET MON?
 
torbenrj2012-02-29 15:48
Antal indlæg: 3836

ka' jo nemt ske når du spiller "tilfældig" - hvis du vil undgå det må du spille "klassisk" - men det ku' jo lisså' godt ha' været til din fordel.... det her spil har jo i høj gra meget med held at gøre... - især nå mna spiller på tilfældigt bræt.
MEN det der IKKE er så smart er, at du tilsyneladende har AFBRUDT spillet - det er meget usportsligt..., så FY...
 
dererenpalle2012-02-29 15:48
Antal indlæg: 1

Det sker jævnt tit, men det kan du jo undgå ved at oprette et spil med "normal" plade!!!
 
steennielsen2012-02-29 19:51
Antal indlæg: 1956

Jeg er nu enig med belladonna i, at det ikke er særligt smart, at man kan score så mange point i første træk, det ødelægger resten af spillet, da man ikke har en chance for at indhente så mange point.
Jeg syntes ikke at man kan argumenterer med, at så skal man ikke spille tilfældig, fordi længere inde i spillet kan man bruge taktik for at undgå det.
Heldigvis sker det ikke så tit, fordi det er jo sjovt at spille "tilfældig".
Det giver noget at snakke om, når man score de der megastore.
 
Lilli2012-02-29 23:27
Antal indlæg: 3734

662 det er jo en sjat og ja hentes kan det nok ikke:(, men man kan jo prøve at gøre det til en sport at mindske forspringet undervejs. Hvem ved, så sidder modstanderen der med dårlige bogstaver:). At afbryde eller smutte er til gengæld meget usportsligt og dybt frustrerende, for den der sidder tilbage
 
SteenKR - Spil admin2012-02-29 23:44
Antal indlæg: 976

For et par år siden havde vi en længere diskussion, da jeg foreslog, at vi rydde brættet for kulørte felter i et område omkring centrum. Men så kommer problemet bare i form af taktik om, hvem der først skal vove sig uden for det område. Og det retter sig jo op i den sidste ende.
Jeg kan se, at Belladonna tabte 56 point på at give op, mens hendes modstander fik 61 point ud af det. Hvis de havde spillet færdig, havde piskene ikke været nær så blodige iflg. det avancerede ratingsystem.
En anden ting er, at den, der giver op, får et ekstra Afbrudt spil i sin statistik. Med tilpas mange af dem bliver det sværere at finde modstandere, og så er det jo ris til egen røv at trække sig.
 
SteenKR - Spil admin2012-02-29 23:49
Antal indlæg: 976

Lige en detalje. De 662 point var oven i købet scoret på en bingo, så Bulle kommer ind som nummer to på bingotoppen for Hurtig, når serveren opdateres i aften. Flot efter kun 65 kampe.
 
belladonna2012-03-01 00:09
Antal indlæg: 15

Det kan godt være, det er usportslig optræden, at afbryde spillet i denne situation! MEN jeg ville ikke sidde 1/2 time og kæmpe mod noget, der er håbløst. I stedet startede Bulle og jeg et nyt spil. :) til fælles glæde, tror jeg. Bulle sagde nemlig undskyld, da han bingoede, men jeg er da klar over, Bulle ikke kan gøre for det men luner sig med et flot resultat! :)
 
steennielsen2012-03-01 00:54
Antal indlæg: 1956

jeg sætter en sport i ikke at afbryde spil, har snart spillet 500 uden.
Men med sådan en start ville jeg også have lyst til det.
Men jo mere man spiller, jo bedre tackler man de situationer.
Men følelsen, den kender jeg.
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-03-01 11:00
Antal indlæg: 9750

Jeg synes nu, at det er synd for modstanderen; at blive hindret i at lave sin egen personlige rekord for højeste pointsum i en kamp.
Er man rigtig ordnørd, betyder statistikken alt! :)
 
bulle2012-03-01 13:34
Antal indlæg: 13

Jeg tror at jeg selv var lige så overrasket som Belladonna, da jeg fik den uhyrlige pointsum, men Horsens, det var faktisk stadig min højeste pointsum i en kamp. Så jeg har flere rekorder til gode forhåbenligt :)
 
ConnyP - Ikke længere medlem2012-03-01 21:23
Antal indlæg: 19

662 er slet ikke til at hamle op med. Men ganske fantastisk. Havde jeg haft en hat, havde jeg taget den af for det flotte resultat ;-)

Mht. at afbryde spillet er jeg ganske enig i, at det er noget af det mest usportslige at gøre. Vil næsten kalde det for at være en dårlig taber - selvom det nok kan gøre nogle stykker lidt mugne i kanten.

Det hele kan se meget sort ud, men sådan er det jo. Og man må tage det sure med det søde - og omvendt.

Jeg er selv lidt småsur over, at jeg er blevet bon'et for et afbrudt spil, da jeg rent faktisk aldrig har afbrudt et eneste spil. Spillet var end ikke kommet igang, min computer "frøs", og jeg kunne slet ikke komme hverken ud eller ind eller noget som helst. Men "shit happens" og livet skal gå videre.....
 
SteenKR - Spil admin2012-03-01 22:45
Antal indlæg: 976

Hej Conny
Ja, det er pokkers ærgerligt, at har fået et rødt kryds, fordi din computer frøs. Det er vi rigtig mange, der har oplevet, men systemet kan jo ikke vide, hvorfor du afbryder, og der er ingen, der lægger noget i, at du har nogle få afbrudte spil. Der er nogen, der har mange, og dem lægger vi selvfølgelig mærke til.
 
JannieGlad2012-03-02 12:29
Antal indlæg: 2

Altså jeg bliver nu lidt nysgerrig.. hvad var det for et ord, der gav 662 point..???
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-03-02 14:58
Antal indlæg: 9750

Hvis du klikker på enten bulle eller belladonnas profil og kigger under statistikken, kan du se det.
Men ordet er SOJAENS.
På 1. træk får man altid ordets værdi x 2, hvis der så ligger nogle farvede felter samt bogstavsværdi x 2-3 stykker, så løber det hurtigt op.
 
ullala2012-03-03 14:28
Antal indlæg: 4

Synes at det er en utroligt flot bingo - Og jeg ville nok bare udbryde "Wauw", og tillykke, hvis min modstander fik sådan en gevinst!

Og så ellers lære at kigge ordentligt efter næste gang - Om jeg selv kan score den slags points!

Jeg sætter en ære i ikke at afbryde spil - Det er nok det værste man kan udsætte mig for - Ganske usportsligt, især hvis man kan se, at man taber.

For mig er ordjagt et herligt tidsfordriv - Som pt. tager aaalt for meget af min tid - Men sådan er det vel altid med en ny dille :)
 
SteenKR - Spil admin2012-03-03 20:47
Antal indlæg: 976

Hvis du bliver rigtig hooked, kan den ny dille blive ved med at tage aaaaalt for lang tid, når den er en gammel dille. :o)
 
plattapuss2012-03-04 09:18
Antal indlæg: 6

Som ullala er inde på

Så ville jeg også bare udbryde noget i retning af "Wauw og tillykke" til modstanderen

Og så ellers spille videre og anstrenge mig for selv score så mange point som muligt så jeg i hvert fald som minimum får begrænset nederlaget så meget som kombinationen af de bogstaver jeg får tildelt og mine evner til finde ord de nu tillader
 
ullala2012-03-04 09:32
Antal indlæg: 4

Jo, nogle dage er det endda så slemt, at jeg inden jeg skal sove, ligger og laver ord, samtidig med, at jeg ser spillepladen for mig :D

Og nu har jeg endelig fået stabilt net, så jeg har en vag fornemmelse af hvad søndagen skal gå med.....
 
steennielsen2012-03-05 19:40
Antal indlæg: 1956

Ja,så prøvede jeg det også;
Birthe48, lagde en Bingo i første hug på 698 point, det var ikke nogen rekord for hende og virkede ikke, som om det glædede hende fantastisk.
Vi spillede spillet til ende, jeg tabte!
Fantastisk sjovt spil!
Jeg havde hele tiden på fornemmelsen, at jeg ville indhente hende:)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?