Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 081
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
belladonna2012-03-02 21:04
Antal indlæg: 15

flere på samme computer?
Nu tager vi på ferie!
Kan vi fra den computer, der er på det sted, lave 2 forskellige navne at spille på?
 
Cirkel2012-03-03 13:10
Antal indlæg: 25

Ja, det kan i. - I skal bare logge af med den ene bruger og logge på med den anden...
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-03-03 15:19
Antal indlæg: 989

Har slettet den anden tråd. Man må altså forvente at der ikke altid er en til at svare, da vi også har et privatliv at tage os til.

Ja, det kan I. Dog kan I ikke bruge samme mailadressse på begge bruger. Hvis I skal spille mod hinanden, foretrækker vi at I spiller uranket.

Caw
 
belladonna2012-03-03 15:33
Antal indlæg: 15

Tak. Selvfølgelig skal du a have dit privatliv i fred. Troede bare der var andre kloge hoveder, der kunne svare :)!
 
anne81672012-03-03 18:14
Antal indlæg: 32

Hej Belladonna og CAW
Vi er mange der kan svare på mange af spørgsmålene, når vi altså lige får øje på, at der er stillet et nyt :-) (måske en udviklingsmulighed)
Og spiladminerne har sikkert meget at lave nu hvor der er kommet så mange nye spillere .- De er især optaget af takt og tone ikk* CAW - derfor forstår jeg ikke lige din svartone
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-03-04 00:09
Antal indlæg: 989

Det var skam ikke for at være grov på nogen måde. Den anden tråd, der blev skabt omkring hvorfor der ikke var svaret på denne tråd, lød som en henvisning til os adminer, og vi kan jo ikke altid være her, så derfor er jeg glad for at nogle andre kan svare =)

Vil dog bede om at man lade være med at lave en ny tråd om præcis det samme. Hvis man har et spørgsmål der haster og der ikke er hurtigt nok svar i forummet, så vil jeg foreslå enten at prøve at høre i chatten eller skrive til en admin.
Personligt har jeg næsten altid min mailboks åben, når computeren tændt, så når jeg får en besked her, får jeg samtidig en mail og kan høre det.

Caw
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-03-05 02:33
Antal indlæg: 9750

CAW: Jeg forstår ikke hvorfor I foretrækker, man skal spille uranket, bare fordi man er i familie med hinanden. Jeg spiller da både med familie og venner, og bare fordi vi kender hinanden, bliver der ikke uddelt billige point - tværtimod - jeg har jo min ære at tænke på :)
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-03-05 10:46
Antal indlæg: 989

Problemet er at vi ikke kan se om man er f.eks. et familiemedlem eller den samme person, og det sker desværre til tider at folk snyder ved at booste sin rating ved hjælp af andre brugere. Derfor foretrækker vi at medlemmer i samme husstand spiller uranket, for at vi derved undgår at skulle tjekke for snyd.

Caw
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-03-05 10:47
Antal indlæg: 989

Rettelse: ...foretrækker vi at medlemmer i samme husstand spiller uranket, når de spiller mod hinanden.

Caw
 
masterfranz2012-03-06 17:37
Antal indlæg: 53

Der er mange snak om disse ratingtal. Kan de veksles til mad eller er der noget jeg har misforstået. Er det ikke bare et tal? Jeg går ikke ud fra, at de findes mennesker, der sammenkæder deres selvopfattelse med disse ratingtal. Eller tager jeg fejl?
 
Smølfen2012-03-06 20:35
Antal indlæg: 4

Hahaha..du har en meget god humor masterfranz ;)
 
drejer42012-03-07 18:01
Antal indlæg: 4

Ja, humor er godt at have.
Men mon ikke belladonna spørger om noget, I ikke svarer på?
Er det muligt at være flere, der logger ind på ordjagt fra den samme mailadr., ligesom man kan på TV2spil? Så kan hver i familien jo have sit eget indlog!
Jeg kunne godt lide at vide det.
 
Cirkel2012-03-07 19:05
Antal indlæg: 25

----> drejer4

Det har Caw svaret på i første indlæg i denne tråd - i følge hende kan man IKKE have flere brugere på samme mailadresse. Men i dag kan man jo lave en gratis mailadresse på et øjeblik :-)
 
drejer42012-03-07 19:52
Antal indlæg: 4

mange tak, så gør vi det, når vi får brug for det. :)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?