Spillerum
Giraffen3
Krokodillen0
Indloggede3
Mobilspil
Igangværende2 918
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Starling2020-11-04 11:05
Antal indlæg: 3

Snyd
Jeg er lidt nysgerrig, kan man snyde sig til en bingo? Det er jeg vist nok blevet anklaget for, da jeg åbenhart har byttet et par gange og fik en bingo. Husker ikke hvor meget jeg har byttet, da jeg selvf har flere spil i gang. Ærlig talt synes jeg det er lidt træls med sådan en insinuation. 😟
 
Himmelpinden2020-11-04 11:14
Antal indlæg: 6087

Du må bytte 10 gange eller 20 gange hvis det er det der skal til for at få en bingo. Det er der intet snyd i.
Din modstander kan jo bare lave point mens du bytter, i stedet for at komme med anklager.
 
UffeBNielsen2020-11-04 18:22
Antal indlæg: 9134

Kan kun bekræfte hvad himmelpinden skriver. Vi spiller ikke med uskrevne regler. Håber du kigger ind i turneringsuniverset, Starling :-)
 
Vej2020-11-10 10:57
Antal indlæg: 6

Dejligt at høre ! Er nogle gange blevet spurgt om, hvad jeg har gang i , når jeg få gange har gjort det . Jeg er med på at det kan være at fedtspille og at det kan blive kedeligt for den anden. Derfor er det ikke så tit jeg gør det .
 
Himmelpinden2020-11-10 11:08
Antal indlæg: 6087

Du må bytte alt det du vel, har du til en bingo men kan ikke finde plads til den må du også gerne passe.
Som Uffe skriver ingen skjulte uskrevne regler.

Du skal gøre det der giver mest mening i den givne situation uanset hvad modstanderen så måtte tænke eller mene.
 
Starling2020-11-11 18:13
Antal indlæg: 3

Jeg har været så uheldig at selvom jeg byttede igen, at jeg kun fik konsonanter og nogle gange kan man bare ikke få noget ud af sine bogstaver. Men blev noget paf da hun kommenterede det.
 
Kane2020-11-16 07:43
Antal indlæg: 1

Jeg har været udsat for noget lignende. Skæld ud og spydige kommentarer, når jeg bytter. Og efterfølgende forhaling af spil. Men heldigvis er langt de fleste herinde flinke mennesker. Jeg ved godt jeg kan vælge at spille med dem jeg kender, men det er også sjovt at spille med en masse forskellige.
 
holk612020-11-16 09:53
Antal indlæg: 7915

En flad femmer på, at de der beskylder for snyd, spiller Wordfeud, her kan findes snydeapp....
 
MrsSweDane2020-11-16 10:46
Antal indlæg: 5786

Man kan klage over ubehagelige chatkommentarer ved at sende skærmprint til spillets moderator ordkamp@gmail.com

Grundindstillingen i Ordkamp er at man spiller fair og behandler hinanden ordentligt :-)
 
Starling2020-11-19 18:19
Antal indlæg: 3

Jeg tog også et print at chatten, har dog ikke sendt det ind men vælger fremover at ignorere negative kommentarer :-)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?