Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 015
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
steennielsen2012-03-16 16:51
Antal indlæg: 1956

Vær sød når i spiller!!!
Det er meningen, at det skal være en fornøjelse.
Fortæl her; hvad i kan lide og hvad i ikke syntes om, uden at nævne navne.
 
axel19702012-03-16 17:25
Antal indlæg: 7

Der er da ihvertfald meningen at det skal være en fornøjelse.
Desværre er der gået lidt for meget Wordfeud i den,hvor man bare
afbryder når man er kommet bagud.
Efter at spillere har ladet deres tid gå og jeg har påpeget at vedkommende må opgive for ikke at spilde andres tid,har jeg fået svar som : "det må du bare finde dig i,jeg er på arbejde" og senere i samme spil da vedkommende havde et par sekunder tilbage :"jeg smutter nu,haha".
Jeg prøver selv at spille med alle,høje som lavtrangerede,men man mister lysten til at spille med de nye.
 
axel19702012-03-16 17:31
Antal indlæg: 7

Havde et spil den anden dag hvor modstanderen fik en bingo på 752 points i oplægget (top tre),men jeg spillede da videre selvom det var udsigtsløst.Alt andet er usportsligt,jeg var glad på vedkommendes vejne
og hun takkede mig da også efter spillet for at have fortsat.
 
steennielsen2012-03-16 18:10
Antal indlæg: 1956

Ja Axel, den er blevet debatteret i" første træk", der er ikke sjovt, når det sker, så skal man sidde et helt spil og vide at man er chanceløs, men fair af dig at fortsætte.
 
Lilli2012-03-16 18:43
Antal indlæg: 3732

Jeg synes det er rart, hvis der er tid til en kvik bemærkning og en lille smiley.
Synes også det er hårdt når modstanderen lægger vildt ud, men sådan er jo vilkårene, måske er det dig næste gang;). Så bliver det bare en sport i sig selv at indsnævre forspringet.
Jeg ved ikke om det kun er de nye der smutter, men det er ikke specielt sportsligt. Det er altid sjovest at spille et spil til enden:).
 
steennielsen2012-03-16 18:53
Antal indlæg: 1956

Der var en tråd igang, i "chat i spillerummet" som udviklede sig til noget andet, derfor denne tråd!
 
lepenepe2012-03-16 19:27
Antal indlæg: 119

Fin tråd. Jeg synes det er rigtig sjovt, når vi undervejs kan snakke om hvad de nogen gange sære ord egentlig betyder... Sommetider kan man stirre sig helt blind på f.eks. en bydemåde der i virkeligheden er ret ligetil - til andre tider kommer der et ord, man måske slet ikke kender. Så er det sjovt hvis modstanderen kan det - eller hvis den enen eller den anden lige slår det op f.eks. på wikipedia eller ordnet (EFTER det er lagt selvf.) og fortæller om betydningen.
 
steennielsen2012-03-16 19:34
Antal indlæg: 1956

To af dem jeg spiller mod er dansklærere, de lærer mig meget
 
ConnyP - Ikke længere medlem2012-03-16 19:53
Antal indlæg: 19

Jeg ved ikke, om det kun er de nye, der kan finde på at afbryde. Jeg er selv en af de nye, og jeg synes bestemt, at det er mere end usportsligt at afbryde et spil - uanset hvor umuligt det end måtte se ud.

Jeg er desværre selv blevet "bon'net" for at afbryde - hvilket jeg synes er ganske uretfærdigt, da det skyldes, at min computer "frøs" - eller hvad man nu kalder det. Jeg kunne bare intet gøre, bortset fra at vente til, den kom til sig selv igen...

 
steennielsen2012-03-16 20:00
Antal indlæg: 1956

jubii, jeg har lige vundet over Marlin.
Jeg havde selv skrevet "PIK" mente at det ikke var farligt, fordi lige over var der mange farvede, ligeså snart jeg havde lagt den opdagede jeg, at man selvfølgelig kunne skrive "EPIK", men det gjorde Linda ikke og jeg fik den selv. Ordet gav over 200. Jeg er glad og stolt
 
steennielsen2012-03-16 20:06
Antal indlæg: 1956

Undskyld, Nu nævnte jeg selv navn.
Håber at det er ok, der var ihvertfald ikke noget nedsættende.
 
SteenKR - Spil admin2012-03-16 22:16
Antal indlæg: 976

@Conny: Det er desværre sådan, at systemet reagerer på, at du ikke længere er online. Det kan ikke vide, om du har afbrudt forbindelsen med vilje, eller om det er fordi, du har dårligt internet.
Jeg tror, at vi allesammen har prøvet at miste point for sådan en afbrydelse, så det sker altså. Men bare det kun er en gang eller to, betyder det ikke så meget. De point vinder du hurtigt tilbage.

Hvad der egentlig betyder mere i den her snak om at afbryde spil er, at dem, der afbryder mange spil, også får det på statistikken. Du kan jo altid tjekke en modspillers profil, og hvis de afbryder mere end 5-10 procent af spillene, kan det også let ske mod dig. Så lader du bare være med at spille med dem.
 
SteenKR - Spil admin2012-03-16 22:24
Antal indlæg: 976

Men tilbage til Steens oprindelige spørgsmål:

JEG KAN GODT LIDE
...de godmodige drillerier med de spillere, jeg efterhånden kender godt.
...chatten undervejs. Det er en af grundene til, at jeg kun sjældent gider spille HAST og aldrig PANIK.
...at lære nye mennesker at kende gennem ordjagt. (Det er skægt, når chatten viser, at vi har fælles bekende, som det f.eks. skete med Langager. Hun bor tæt på en af mine bedste venner ude på landet, viste det sig.

JEG BRYDER MIG IKKE OM
...når modstanderen er alt for tavs og undlader at sige 'Hej', 'Tillykke' og 'Tak for spil'
...når det går for hurtigt alt sammen..
...at tabe til All In. :o)
 
ConnyP - Ikke længere medlem2012-03-16 22:52
Antal indlæg: 19

@SteenKR: Ja, det er jeg alt sammen klar over. Og jeg lever videre med mit ene afbrudte spil ;-)

Og heldigvis kan man da altid tjekke, hvor mange afbrudte spil modstanderen måtte have.

Det er hyggeligt med lidt snak, mens man spiller; men jeg synes ikke, at jeg oplever det særlig tit.

Og jeg synes også, at der er forbavsende mange som ikke hilser på med et "Hej" eller "Davs" og heller ikke noget til afsked. Det er for mig almindelig høflighed; men andre har åbenbart en anden holdning.

"Vær mod andre, som du ønsker, de skal være mod dig"

....og håber så bare på, at det smitter lidt.

Held og lykke med jagten på ordene. Måske vi "mødes" en dag :-)


 
birnie12012-03-16 23:33
Antal indlæg: 28

Jeg ved ikke om det kun er de nye der afbryder spil men jeg har også oplevet flere gange at personen bare ikke svarer . Lidt irriterende men så bliver jeg alligevel stædig og fortsætter spillet og udfordrer mig selv. Lidt ensomt måske men så har man jo dobbelt tid til at finde ord. Jeg synes det er herligt og går ikke så meget op i ranking - jeg er også blevet bedt af flere om ikke at spille med dem fordi deres ranking er høj i forhold til min. Skulle ellers mene at det måtte være en ekstra udfordring. Men synes også chatten er hyggelig - vil gerne deltage - var i et spil hvor vi var gået istå så jeg skrev hvilke bogstaver jeg havde det samme gjorde modstanderen og på den måde fik vi gang i spillet igen. Min modstander vandt - men så er spillet altså både sjovt og hyggeligt Og det syntes min modstander også.
 
badmomma2012-03-17 07:27
Antal indlæg: 4

Jeg er en af de nyere. Jeg blev nødt til at afbryde et spil en dag, fordi der kom en vognmand med varer, der skulle modtages. Jeg synes, det er mere reelt, end det, jeg oplevede fra en modspiller en dag: vi spillede normal hastighed, d.v.s. med 5 minutter til hvert træk. 4 gange lod han de 5 minutter gå uden at foretage træk. D.v.s. jeg sad og spillede alene i ca. 25 minutter. Da han endelig kom tilbage, skrev jeg i chatten "du var længe væk" og han svarede bare "ja, sorry".
 
BenteA2012-03-17 07:58
Antal indlæg: 2587

Badmomma hvis du en anden gang bliver nødt til at smutte et øjeblik kan du bede om en pause. Jeg har nogen gange været nødt til at bede om en kort pause. Jeg beder så min modstander om pause og skriver om det er ok jeg lige går max 2 min og de fleste accepterer, men nogen gange bliver det bare afslået og det gør mig lidt irriteret. (selvfølgelig skal man kun bede om pause når det er modstanderens tur)
Og ja det er almindelig høflighed lige at hilse på og sige farvel.
 
trolde2012-03-18 05:06
Antal indlæg: 29

ja jeg synes nu også det er vældig hyggeligt med en sludder undervejs (når det kan nås). Og tak til jer som har fortalt mig at haløj staves halløj (nu vil jeg så fortsætte med haløj :)) Noget ret interessant synes jeg er, DE FORSKELLIGE SPILLESTILE. Men den spillestil, hvor modspilleren konsekvent bytter 1-2 brikker, når de er tvunget til at åbne op - ja den er jeg ikke så vild med. Men så må man jo bare gøre det samme - og det er der alså nogle der bliver sure over. Kunne faktisk godt ønske, at der var en begrænsning på ordbytteri (fx max 2-3 gange i et spil). Har alt for ofte siddet med bare konsonanter eller vokaler i 4-5 omgange, men valgt ikke at bytte - de gode bogstaver kommer vel også til mig på et tidspunkt - og nu er det jo de brikker jeg har fået, så må jeg jo lære at bruge dem. Og ja - jeg er da også konkurrencemenneske og jeg hader at tabe - MEN DET ER ALTSÅ KUN ET SPIL!!!
 
steennielsen2012-03-18 19:45
Antal indlæg: 1956

nå, så prøvede jeg det også og endda i offentligt forum, at blive kaldt pædofil af en ung utilpasset knægt.
En virkelig barnlig opførsel, som jeg syntes burde give en bortvisning fra spillet.
Hvis ikke det sker, er jeg spændt på at høre hvorfor, at en spiller med sådan en opførsel kan få lov til at fortsætte!!!!!
 
Lilli2012-03-18 22:43
Antal indlæg: 3732

Jeg er helt enig med Steen, det er mere end skidt at fyre sådan et ord mod en modstander. Han bør ud!

 
Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?