Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 024
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
vaffi2012-03-21 22:15
Antal indlæg: 731

poing tab
hvordan kan det være at man ikke mister poing hvis man smider spiller af? det sker ret tit at spiller ikke "gider " spille med dem der trykker sig ind. der kunne godt være en straf for ikke at spille med alle når man ikke har låst spillet
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-04-12 02:40
Antal indlæg: 9750

Synes det sker for ofte, at visse folk opretter et Panik spil, som ikke gider spille med mig. Enten smider de mig af, forlader selv spillet eller skriver "Ellers tak". Hvad er meningen? Man opretter da et spil for at spille? Føler mig vraget, når det sker og bliver faktisk ret stødt over det.
 
tittit542012-04-12 11:45
Antal indlæg: 278

jeg spillede igår mod en mere rutineret spiller der havde en meget højere rating end jeg - hun vandt de først 2 og det var jo fint nok med mig da rating IKKE betyder noget for mig jeg vil bare gerne spille og spurgte hende om hun var frisk på et mere. Det var hun, men undrede sig dog over at jeg var blevet grundigt banket 2 gange og stadig ville stillede op til flere tab - mit svar var at rating ikke spiller en rolle for mig og at jeg kun spiller for hyggens skyld..... so far so good. Spillet starter og hun kommer ret hurtigt foran indtil jeg får et heldigt oplæg og indhenter hende + lidt til - det henter hun næsten med det samme, men så får jeg et yderst heldigt oplæg med de rigtigt dyre bogstaver på flere felter med 2x samt 3x ord og bogstaver og kommer flere hundrede foran hende. I løbet af spillet indhenter hun mig langsomt men sikkert og når med sit sidste oplæg lige nøjagtigt at komme foran og vinder da hun får lagt sin sidste brik før mig. På trods af at hun vandt bliver hun desværre alligevel "muggen" fordi hun tabte rating fordi der var så stor forskel i rating på hende og jeg. Men hun havde jo intet nævnt om rating i de først spil hun vandt, så jeg blev da yderst overrasket og følte "jeg havde stjålet af kagedåsen" - Jeg er ny herinde og måske kan man gøre det, men ellers et muligt forslag herfra: Kan man ikke lave det sådan at man har mulighed for at vælge indenfor hvilken ratings-grupper man ønsker sin modstandere skal komme fra??
 
Marlin2012-04-12 14:35
Antal indlæg: 423

Du kan da bare oprette et spil hvor du krydser af ved "kun invitation".
Du kan jo invitere mange, du kan da selv vælge hvem. Jeg inviterer i regelen dem i toppen, men man kan da sagtens invitere nogen man synes har en passende rating i den anden ende af skalaen. Hvis du i spillerlisten trykker på "ranking", til højre for "navn" vil de forskellige navne jo ordne sig efter ranking, trykker du igen vendes om så de står modsat, enten de stærkeste øverst eller de svageste øverst. Så kan du jo bare rulle og invitere dem der ligner dig mest hvis du vil spille mod nogle jævnbyrdige.
Jeg spiller tit mod nr.1 selv om jeg ved jeg får bank, det er sjovt alligevel.
venlig hilsen
Marlin
 
tittit542012-04-13 05:16
Antal indlæg: 278

hej Marlin. Tak for dit svar.

Jeg har slet INTET imod at spille mod en stærkere spiller, men oplevede det som om jeg ikke burde have spillet imod hende (som blev knotten) fordi hun havde højere ranking end jeg.

Men dit råd er godt og det vil jeg da også prøve.
Altid rart med info når man er ny på et site.
TAK :)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?