Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 913
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
nroc2021-10-13 08:36
Antal indlæg: 5584

Fællesspisning før Scrabble tirsdag 26.10
Er der nogen, der har lyst til at spise sammen før Scrabble tirsdag den 26. oktober?
Konceptet er enkelt: alle spiser sammen ved lange borde, der er kun én ret, men da det er tirsdag, findes den både i en kødvariant og en vegetarisk udgave. Prisen er 50 kr. + et lille gebyr.
Jeg bestiller gerne. Sidste frist for tilmelding er tirsdag den 19. oktober. Det skyldes, at billetterne temmelig hurtig bliver solgt ud. Skulle der være tilmeldte efter en eventuel gruppebestilling, kan man altid købe enkeltvis og bare tilføje mit navn. Det kan vi tale om, hvis det bliver aktuelt.
Det kunne være hyggeligt at møde nogen af jer!
Jeg har haft fornøjelsen en enkel gang, men de der træningsaftener er lidt forretningsmæssige …:-) Det håber jeg at kunne lave om på denne gang, så jeg krydser fingre for i det mindste et par tilmeldinger!
 
klartekst2021-10-13 15:15
Antal indlæg: 490

Kære Neel.
Jeg har lige netop fået besked fra Absalon om, at de også har et arrangement i salen den aften ☹️ jeg har bedt dem sige, hvilke aftner i den uge, der er plads til os. Så vender jeg straks tilbage - og håber, at du og en masse andre også kan en af dem.
Bedste hilsner Ola
 
klartekst2021-10-13 16:20
Antal indlæg: 490

Jeg har nu fået følgende svar fra Absalon

Kære Ola.

Som udgangspunkt er der arrangementer alle dage i salen :)
Dog med undtagelse af søndag, hvor der er bordtennisturnering og mandag, hvor der Spilaften.

Når der er arrangementer i salen, så skal man have billet og derfor kan man ikke bare sidde på balkonen og spille.
Da vi i Absalon kun har plads til et vidst antal gæster for brandmyndighederne, så det er det antal vi sælger billetter til.

Alternativt kan man spille i Salen alle dage indtil kl. 16.00, hvor der skal stilles op til fællesspisning.

De bedste hilsner
Sarah
 
StoreK2021-10-24 15:03
Antal indlæg: 102

Hej Neel. Hvis du har lyst, kan du joine på Bastard Café den 26. Kl. 19.30. Dbh. Kasper
 
nroc2021-10-26 06:55
Antal indlæg: 5584

Åh, nu har jeg lavet andre planer. Det var en skam. Ellers tak, Kasper!
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?