Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 025
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Lilli2012-03-24 16:14
Antal indlæg: 3732

Overskuelighed i Forum
Ville det være en ide, at man vender op og ned på en debat side, forstået på den måde at de nye indlæg kommer øverst.
Kan godt se, at det er ligesom at læse sidste side i knaldromanen først, til gengæld slipper man for at scrolle meget når man een gang har læst hvad der er på bedding?
Hvis andre synes om ideen kan det så lade sig gøre?
 
Stella2012-03-24 18:30
Antal indlæg: 24

Ja det er en rigtig god ide :-)
 
SteenKR - Spil admin2012-03-25 03:35
Antal indlæg: 976

super idé. Jeg spørger straks udviklerne på sitet, hvad de siger til det. Det har været oppe før, men jeg ved ikke, hvorfor det ikke blev til noget.
 
lepenepe2012-03-26 09:57
Antal indlæg: 119

Helt enig - det er en rigtig god ide.
Samtidig kunne det være super med en generel oprydning... Listen over tråde i forum fylder nu mere end 10 skærmbilleder!
Det er totalt uoverskueligt.
Måske kunne de forskellige tråde kategoriseres, så der var en reel mulighed for at finde rundt.
 
Lilli2012-03-26 12:01
Antal indlæg: 3732

Lyder også som en rigtig god ide, nogle af kommentarerne kan måske udelukkes (eller gemmes i et andet link), da de jo ikke er "helt up to date", eller hvordan man nu udtrykker sig for ikke at fornærme nogen:)
 
SteenKR - Spil admin2012-03-27 02:17
Antal indlæg: 976

Hehe. Hele ideen med et forum er jo, at alle kan dele uanset niveau, og JEG skal i hvert fald ikke være overdommer og bestemme, hvis indlæg,der skal fjernes. Brug søgefunktionen, hvis I skal finde noget vigtigt.

Med hensyn til rækkefølgen på indlæg har jeg talt med Monk, der er en af ejerne af Ordjagt. De prioriterer udvikling på mobilplatforme (smartphones og ipad) over alt andet lige nu, men han lover at vende tilbage med en løsning senere. Den bliver, at hver spiller selv kan vælge, om hun/han vil læse forfra eller bagfra i sine indstillinger. Så burde alle kunne blive glade, men det tager altså noget tid, før vi kommer så langt.

 
lepenepe2012-03-27 16:56
Antal indlæg: 119

Det forstår jeg bestemt godt Steen - netop derfor jeg foreslog at man måske kunne lave lidt bredere kategorier, hvor man så kunne samle flere tråde under en fælles overskrift.
 
Lilli2012-03-28 08:30
Antal indlæg: 3732

Det med at være dommer over hvad der skal fjernes kan jeg sådan set godt forstå, men løsningen me at kunne vende en streng som man vil lyder spændende, så må vi bevæbne os med lidt tålmodighed, til det sker
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?