Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 712
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Tholm2021-12-08 17:36
Antal indlæg: 320

Scrabble i Jylland
Hvorfor foregår der ikke noget Scrabble i Jylland? Det har jeg spurgt mig selv om, og derfor kontaktede jeg Dansk Scrabbleforening. Svaret var at de ikke havde planer om at udbrede sporten, men at jeg godt måtte starte noget op på egen hånd.
Derfor vil jeg høre ad, om der er andre med samme interesse i at deltage i arrangementer af en slags, hvor vi kan dele interessen for vores kære ordspil og samtidig se hinanden.

Vh Tholm

klartekst2021-12-08 18:17
Antal indlæg: 466

Kære Tholm.

Fedt, at du tager initiativ til noget jysk ordleg!! Der er ikke noget, vi hellere vil i Dansk Scrabbleforening, end at udbrede glæden ved det skønne spil til hele kongeriget. Desværre har vi lige nu ikke muskler til selv at løbe noget i gang uden for København. Men som sagt støtter vi gerne efter bedste evne de lokale initiativer, der måtte opstå. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis der er noget, vi kan hjælpe med.

Bedste hilsner
Ola - medlem af bestyrelsen for Dansk Scrabbleforening

StoreK2021-12-08 18:18
Antal indlæg: 95

Hej Tholm. Jeg ved ikke, hvem du har snakket med, men det er på ingen måde rigtigt, at vi ikke vil udbrede Scrabble i Jylland. Der har været lokale spilleaftener i både Århus og Odense, men det kræver lokalt engagement, så det er super, at du tager teten. Hvis du har konkrete forslag, kan vi evt. dele det med vores medlemmer via vores mailingliste. Skriv til kasperisbrand@hotmail.com .

Mvh. Kasper Isbrand
Dansk Scrabbleforening

horsens - Spil admin/Forum admin2021-12-09 08:45
Antal indlæg: 9524

Tholm, interessen er ikke stor nok, vi bor ikke så tæt som i KBH.
Jeg spurgte for en måneds tid siden i en fb-gruppe for horsensborgere, om der var nogle stykker, der kunne tænke sig at spille lidt Scrabble - ikke en eneste meldte sig :-(

Tholm2021-12-09 09:14
Antal indlæg: 320

Ærgerligt, Horsens! Synes nu jeg ser rigtig mange ordkæmpere fra Aarhus, så havde håbet dette var det rigtige sted at lede.

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?