Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 027
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Marlin2012-04-23 21:12
Antal indlæg: 423

Kig ind og privatchat.
Det er okay at kigge ind når vi spiller, det behøver man ikke undskylde.
Åbner man derimod privatchatten når man sidder og spiller et hurtigt spil, og især da panik, generer det faktisk, for man kan så ikke se skærmen, når man så flytter chatten rundt for at se noget, kan det ske at man misser en omgang.
Desuden kan jeg ikke svare på den chat, jeg kan godt se den, men når jeg skriver noget vil det ikke sendes.
 
tittit542012-04-23 21:58
Antal indlæg: 278

se det var da en ret vigtig forklaring/oplysning der burde lægges op som nødvendig INFO på forsiden af den auto genererede info tekst i fællesrummet og i forum, for hvordan skulle man kunne vide dette, som ny spiller eller hvis man aldrig kommer til at opleve det.
- så må jeg i samme åndedrag da krybe til bekendelse at jeg derved, uden at vide det, åbenbart har forstyrret et par spillere og undret mig over at der IKKE blev svaret på mit spørgsmål om vi skulle tage et spil når de blev færdige med deres solo spil - Jeg var af den overbevisning at det der blev skrevet i privat chat kom op i chat feltet, hos den spiller man skrev til, det gør det nemlig på andre spille site;) - så måske kunne/burde der laves en teknisk ændring af sitets programører så det ikke kommer som et pop up vindue, men istedet smutter over i chat feltet, så den man skriver til IKKE bliver forstyrret og kan svare når der evt. er tid til det.
 
SteenKR - Spil admin2012-04-23 22:07
Antal indlæg: 976

Det er desværre ikke alle, der har tilladt popups fra ordjagt.dk, og derfor får de ikke beskeden.
Jeg ved, at programmørerne kæmper som tossede for at lave en tabletversion af spillet, og at alt andet derfor er lagt til side. Prøv at fange dem, du gerne vil spille med, i fælleschatten, hvis de ikke reagerer på dine henvendelser. Problemet med privatchatten er vel nærmest kun, når man spiller panik.
 
Carmen2012-04-23 23:56
Antal indlæg: 12

Jeg glæder mig til også at kunne spille ordjagt på tablet - jeg håber, det både bliver til iPad og til Android?
 
tittit542012-04-24 00:29
Antal indlæg: 278

Ok Steen - tak for svar -

Kan godt forstå at det er vigtigt med at udvikle til tablet version, for måske at kunne 'omvende' nogle af dem der pt. spiller word feud :)
- ved godt det ikke 'bare' er lige til med at få det over i chatfeltet - men en enkelt løsning kunne jo blot være at skrive det i opstart teksten i fællesrummet, det ville da ikke tage mange øjeblikke ;)
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-04-24 22:46
Antal indlæg: 989

Har slettet 3 indlæg, da 2 af dem ikke er relateret til emnet. I stedet er der sendt en besked til dem med svar på spørgsmål =)

Caw
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-04-24 22:53
Antal indlæg: 989

tittit54: Ulempen ved at privatchatten overføres til fælleschatten (dog stadig som en privatbesked) er, at hvis man ikke lige er til stede når der bliver skrevet til en, så kan beskeden hurtig forsvinde i mængden af bingoer og fælleschat.

Caw
 
palme2012-04-27 13:08
Antal indlæg: 7

Jeg synes det er lidt irriterende, at man ikke kan kigge ind, hvis man selv har lavet et spil og sidder og venter. Nogengange vil man gerne lige se om de igangværende spil er ved at være slut.
 
tittit542012-05-04 00:00
Antal indlæg: 278

UPS Caw - ser først dit svar nu...

Jeg har formuleret mig forkert da jeg IKKE mente fælleschatten i lobbyen, men i chat feltet inde i spillet, hos den der spiller (som man jo ved er tilstede da de spiller) - se DET ville være smart, så forstyrrer man ikke på samme måde og den der får beskeden ser og kan evt. svare, når der er tid - så kan man også komme i kontakt med dem der ellers har lukket for pop ups ;)

tittit54
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?