Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 959
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
MrsSweDane2023-03-18 11:53
Antal indlæg: 5783

Ny Ordkamp version til iPhone og iPad
Der er udgivet en ny version af Ordkamp appen i AppStore.

Versionerne til iPhone og iPad er nu lagt sammen til een og samme app baseret på iPhone appen.
Vedligeholdelse af to versioner er simpelthen blevet for dyrt og tungt.

Der er et par HD funktioner, der ikke er blevet plads til på det fælles skærmbillede og nogle tekster er skrumpet lidt.
Men ellers fungerer alting som det plejer; der skal måske lidt tilvænningstid til iPad-brugerne.

Pilene til at bladre i Forum er kommet tilbage :-)

Der er også kommet en ny funktion i hovedmenuen: ‘Slet konto’.
Skulle man komme til at slette sin konto ved et uheld, kan man godt få genaktiveret kontoen igen ved at sende en mail til ordkamp@gmail.com :-)
 
Nørholm2023-03-18 14:15
Antal indlæg: 5961

Jeg bryder mig ikke om, at ens egne bogstaver er blevet så store …
Kan man fortsætte med at bruge den gamle version? Eller vil den udgå?
 
Monk - Administrator2023-03-18 14:51
Antal indlæg: 311

Nørholm: Du kan fortsætte med at bruge Ordkamp HD. Men hvis du fjerner den fra din iPad, kan den ikke downloades fra Appstore igen.
 
UffeBNielsen2023-03-18 16:57
Antal indlæg: 9129

Jeg synes det er fint som det er blevet. Men jeg har altid savnet at Ordkamp ikke følger med når man ‘roterer sin enhed’. Og jeg har ingen teknisk viden om hvordan og hvorfor, men det kunne være dejligt hvis det var muligt.
 
torbenrj2023-03-18 20:17
Antal indlæg: 3816

Og… ??? Har begrænset teknisk forstand - Ska’ man gøre noget????
 
MrsSweDane2023-03-18 22:38
Antal indlæg: 5783

Man behøver ikke gøre noget.

Det er bare en serviceinformation om at der er sket ændringer ;-)
 
Nørholm2023-03-19 06:43
Antal indlæg: 5961

@Torben, du kan åbenbart blive på HD-versionen (hvis du bruger iPad). Den version bliver så vist ikke længere vedligeholdt.
Meningen er vel nu, at både iOs-brugere og Android-brugere skal bruge den version, som kun hedder Ordkamp (og ikke Ordkamp HD).
Jeg har også bemærket, at notifikationer ikke længere kommer på HD-versionen.
Så på sigt skal vi nok alle vænne os til at bruge den version, der førhen var for Android-brugerne. (Selv om jeg stadig ikke kan lide mine store bogstaver)

Er det ikke nogenlunde rigtig forstået, Monk? ;-)
 
Monk - Administrator2023-03-19 09:46
Antal indlæg: 311

@Nørholm: Ja, det er rigtigt. Notifikationer kommer til den app, du sidst brugte. Så hvis du spiller i Ordkamp HD, bør den stadig få notifikationerne. :)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?