Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
markcelle | 2023-06-13 08:23 | |
![]() | Blokerer en spiller Kan man blokerer en spiller?? | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2023-06-13 08:58 | |
![]() | Nej, man kan ikke blokere en spiller. Du kan vælge at afvise invitationen. Hvad er problemet helt præcis? | |
markcelle | 2023-06-23 22:19 | |
![]() | Okay, men når jeg vælger tilfældig spiller kommer hun altid frem . Hun brokker sig over alt, så må jeg ikke bytte bogstaver og skal forklare hvad ordene betyder. | |
holk61 | 2023-06-23 23:59 | |
![]() | @markcelle, blot et godt råd, spil med i diverse turneringer, der findes mange forskellige og tilpasset enhver og sit eget behov. Det er “faste” stamspillere, der her deltager. Ingen ubehageligheder ( kun hvis man taber eller ligefrem får bøllebank.) Så en en opfordring herfra. | |
biah | 2023-06-24 11:14 | |
![]() | Markcelle : jeg vil gerne dyste med dig, jeg bytter lystigt ( hvis det er nødvendigt ;-) ), og har et ret stort ordforråd :-) | |
Nørholm | 2023-06-24 15:25 | |
![]() | @markcelle: det er svært at afkode chats, når man ikke ser folks mimik osv. Er du sikker på, at din modspillers bemærkninger ikke bare er ment humoristisk? | |
markcelle | 2023-06-25 21:31 | |
![]() | Tak for jeres råd🙏 995; jeg ønsker snart mit spil med hende er slut, men det trækker ud, da hun trækker tiden og ikke spiller tilbage, syntes det er rigtig surt at hun kan få lov til det, tror de fleste herinde spiller for at hygge sig med det og ikke for genere andre. Det er åbenbart ikke kun mig hun har lavet ballade med | |
holk61 | 2023-06-26 11:45 | |
![]() | @markcelle, mon du vil oplyse spillernavnet? Således kan andre blive varskoet…. | |
MrsSweDane | 2023-06-26 12:40 | |
![]() | Minder lige om: www.ordkamp.dk/forum...re adid=278 Omtale af andre spillere Det er ikke tilladt at omtale andre spillere på en negativ måde – hverken i forum eller spillerum. Hvis du føler dig generet eller mener nogle opfører sig på en uacceptabel måde, så skriv til en spiladmin eller abuse@ordjagt.dk. Det er en rigtig god idé at sende en kopi af chatten, så vi har nogle beviser og ved hvad vi har med at gøre. Caw | |
MrsSweDane | 2023-06-26 12:41 | |
![]() | Og mailadressen er ændret til Ordkamp@gmail.com ;-) | |