Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 024
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
tittit542012-05-09 02:22
Antal indlæg: 278

EN BØN om at logge af og logge ud
Jeg har en bøn til 'nye' ordkæmpere......

Jeg er en natteravn og spiller gerne til ud på de små timer - derfor har jeg ofte oplevet at der er spillere der tilsyneladende 'er til stede' selv om de faktisk ikke er ;)

Det ville være rart om disse kunne logge af spillet, så man ikke kommer frem i spillerummene.

Man skal blot lukke spillerummet og derefter logge af på forsiden - (man behøver IKKE at lukke for sitet) og selvom man slukker sin pc kan stadig stå på forsiden af ordkamp og hurtigt logge sig på igen, når man får kløe i fingrene efter et spil ;)

(ps. det tæller IKKE med i samlet antal dage til medalje blot fordi man står i spillerummet konstant, det tæller kun for hver dag man på ny logge sig ind/på ude på startsiden.)

vi spilles ved :)
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-05-09 09:18
Antal indlæg: 989

At være logget ind i spillerummet, men uden at være der fysisk til stede, er helt tilladt.

Hvis man vil logges af et spillerum, er det bare at lukke vinduet ned (medmindre man er i et spil). Der er ikke behov for at logge sig helt ud af siden.

Er det spillerne der er markeret rødbrunt du tænker på? For det er spillere, der er logget af og altså ikke fysisk til stede, det er en "bug" i spillet. Hvis man opdaterer sit vindue, forsvinder de.

Caw
 
tittit542012-05-09 12:20
Antal indlæg: 278

OK, så er det bare mig der om natten blot skal finde min seng istedet for at ville spille, med nogle der ikke er der ;) og troede iøvrigt at disse nye spillere måske ikke vidste at de stadig fremgik i rummet.

Spillernes navne er ikke rød/brune, men normalt farvede.

og mange tak for svaret Caw

tittit54
 
langager2012-05-09 13:29
Antal indlæg: 81

jeg vil nu give tittit54 ret i at det er træls.Man tror der er nogen at spille med,men nej de er gået i seng.Jeg ved godt det er tillads at stå i spillerummene,men for god ordens skyld vil ger anbefale ,at man logger ud af rummene ,når man er færdig med at spille!
 
langager2012-05-09 13:29
Antal indlæg: 81

Og sikke da mange stavefejl man kan lave......Håber på tilgivelse.
 
tittit542012-05-09 14:25
Antal indlæg: 278

Det er nu godt jeg ikke er den eneste der har frustrationer over ikke tilstedeværende spillere.
Stavefejl laver vi vel alle i farten - men det mest sjove langager det er, at jeg når jeg ser dit profil foto, kommer jeg MEGET ofte til at tænke på en Dansk lærer jeg havde i folkeskolen med samme attityde = brillerne på næsetippen, blikket over brillerne og den løftede pegefinger LOL - gad vide om din humor er lige så knas tør som hendes var? (godt foto i øvrigt ;)
 
Marlin2012-05-09 22:15
Antal indlæg: 423

Hvis man trykker på f5 forsvinder de fleste af dem der ikke er der
 
tittit542012-05-09 22:55
Antal indlæg: 278

SUPER info - mange tak Marlin, går stærkt ud fra, at du mente 'ikke tilstedeværende spillere' og ikke stavefejl ;)

det ville ellers være smart om der var en kvikknap der kunne fjerne/rette stavefejl også...... LOL
 
langager2012-05-10 12:46
Antal indlæg: 81

ja titit54 min humor er knas tør,kommer tit galt afsted fordi folk ikke forstår den........men det er så deres problem.
 
tittit542012-05-10 13:52
Antal indlæg: 278

JUST langager, jeg kan have samme problem :) LOL
 
ttranborg2012-05-10 19:31
Antal indlæg: 22

Jeg har lige prøvet det med f5, men den staver forstat florkert.. ;)
 
tittit542012-05-10 19:42
Antal indlæg: 278

LOL ttranborg - ja og den fjerner heller ikke spillere der ikke er tilstede ;)

ihvertfald ikke på min pc :)
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-05-11 16:45
Antal indlæg: 989

Det Marlin mener er, at de rødbrune navne forsvinder, når man trykker F5 (opdaterer vinduet).

Et lille tip: Hvad angår stave-/tastefejl, så er det muligt at have stavekontrol i sin browser. Den er ikke fantastisk, men den er nu meget god at have, bruger den selv.
Ved ikke om den er indbygget i FireFox, men det er den vist i Chrome. For at aktivere den i Chrome skal du bare højreklikke på skrivefeltet, trykke Indstillinger for stavekontrol > Stavekontroller dette felt + vælge "Dansk". Så skulle den være aktiveret =)

Caw
 
tittit542012-05-11 18:22
Antal indlæg: 278

Det var ikke for at nedgøre/tage gas på Marlin's info - kører allerede med stavekontrol (men det er jo ikke altid JEG husker at retter mig efter den, fordi det går stærkt) og der kan jo også være dobbelt anslag eller mangle bogstaver da tastatur har nogle bogstaver (især 't' og 'd' der skal trykkes meget bestemt da de ellers IKKE kommer med ;) og iøvrigt tror jeg at ttranborg tog TYKT gas på både langager og jeg for vores "kvikke" kommentarer, til Marlins gode forklaring ;)

(kører Google Crome) Men F5 opdaterer IKKE mit vindue, så derfor går jeg blot ud af Giraffen og logger ind igen, så er de rødbrune spillere navne som regel også væk ;)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?