Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
MrsSweDane | 2024-06-02 16:46 | |
![]() | Ordkamp serveren er oppe igen Ordkamp serveren er oppe igen og meldt klar. Vi håber, det holder denne gang. En del af jer har kontaktet mig direkte på mail og Messenger for at få en status. Nu har jeg fået administrator/adgang til Ordkamp siden på Facebook. Så fremover vil jeg forsøge at holde den opdateret, hvis serveren skulle gå ned igen. | |
Newtown | 2024-06-02 17:02 | |
![]() | Sikke en super super god idé - FB er en fin måde at kommunikere, hvis alt bare sætter ud :-) | |
Weee | 2024-06-02 20:33 | |
![]() | Jeg kan ikke åbne giraffen! :-( | |
Weee | 2024-06-02 21:21 | |
![]() | Nu kan jeg! :-) | |
Chilli4545 | 2024-06-02 22:11 | |
![]() | Lyder godt Inge:-) | |
Columbos | 2024-06-03 10:35 | |
![]() | Der er nogle der skal oppe sig, den fb side er noget forældet og jeg har som andre oprettet ny profil og mener ikke at det er rimeligt at man ikke kan komme i kontakt med nogen. Så det er bare ærgerligt | |
Newtown | 2024-06-03 15:46 | |
![]() | I betragtning af HVOR lidt nedetid der er, bliver jeg lidt stødt over dit ordvalg. Det er frivillige kræfter, der sørger for, at vi er mange der er godt underholdt, og til en app-pris, der må siges at være overkommelig. Mht FB: Måske kan du tilbyde din indsats :) | |
MrsSweDane | 2024-06-03 16:21 | |
![]() | @Columbos: jeg ved ikke hvem, du synes, skal oppe sig. Ordkamp bliver udviklet og drevet af et par svenskere, som får et mikrobeløb for app’en og en mindre indtægt fra reklamer. Der er uden tvivl en del udgifter til det udstyr, systemet udvikles på. De bruger deres fritid til at holde det kørende. Vi er så et par stykker, der kommunikerer med dem og forsøger at supportere jer spillere bedst muligt. Lave og drive turneringer. Frivilligt og ulønnet arbejde, hedder det. Jeg indrømmer at jeg faktisk bliver stødt af dit opslag. | |
Charhees | 2024-06-03 17:51 | |
![]() | @inge ku ik være mere enig med dig!! Du må virkelig ha været på overarbejde fra da appen gik i udu. Jeg har fået stor hjælp af dig i Weekenden :-)) Syntes hellere der burde gives endeløs ros til alle de frivillige som gør det muligt for vi ka læne os tilbage og dermed forvente alt bare blir fikset pr omgående. Så kæmpe taaaak og ros herfra. | |
Newtown | 2024-06-03 18:36 | |
![]() | @inge. Enig og tak for indsatsen! | |
biwo | 2024-06-03 20:47 | |
![]() | @ al mulig grund til at takke dig Inge.Altid klar til at løse de udfordringer, vi frivillige udsætter dig for;). Jeg håber, skrivet er udtryk for uvidenhed om, hvordan ordkamp er skruet sammen. Iøvrigt, så kan man jo passende bruge evt nedetid til at foretage sig noget andet spændende;-)) | |
nroc | 2024-06-03 21:41 | |
![]() | Inge og andre, der arbejder for, at det jer kan kører: kæmpe tak! | |
Charhees | 2024-06-03 21:41 | |
![]() | @ biwo Ja det var faktisk rart at læse hvordan det hele fungere :-)) | |
Columbos | 2024-06-04 08:07 | |
![]() | Det må jeg jo tage til efterretning og i har misforstået mit indlæg, dem der skal oppe sig er de der står bag fb gruppen: Ordkamp. Der var ingen former for info og den sidste i Dalsgård var fra 2018 | |
MrsSweDane | 2024-06-04 10:01 | |
![]() | Hvis du læser mit første indlæg i tråden, vil du se, at jeg netop har skaffet mig administrator-rettigheder til Ordkamp, så jeg FREMOVER har mulighed for at informere om nedbrud ;-) Og hvis du læser mit svar til dig vedr. mistede kampe, har du fået et tilbud om hjælp til at få et nyt password til din gamle profil. | |
iNSiG9FiX | 2024-06-04 11:26 | |
![]() | Bare glad for det kører igen. Det er som bekendt først når man pludselig mister noget, at man opdager hvor meget man vil savne det. Tak til alle som frivilligt bidrager til driften og supporten! Af ren nysgerrighed, hvad sker der så egentlig med de igangværende kampe under down time? Bliver tiden "frosset" eller risikerer man at blive taberdømt hvis den rammer 72 timer mens der er serverproblemer? Og i så fald, hvilken af spillerne taber så? Den hvis tur det er? Tænker også det må have været frustrerende for både admins og deltagere på de igangværende turneringer. Godt det er oppe igen :) | |
MrsSweDane | 2024-06-04 14:22 | |
![]() | Det er ganske interessant. Jeg har sendt spørgsmålet videre ;-) Vender tilbage, når jeg får svar… | |
MrsSweDane | 2024-06-04 18:05 | |
![]() | Svaret er: kampenes ur går som vores andres og kampene afsluttes efter 72 timer. Rating beregnes efter spillets stilling ved nedbrud. Dvs at spilleren som skulle lægge næste træk, markeres for et uafsluttet spil. | |
iNSiG9FiX | 2024-06-04 22:27 | |
![]() | Mange tak for svaret @MrsSweDane :) | |