Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Majbrittkj | 2024-12-09 23:18 | |
![]() | Ugens raket, sidst logget på i juni Hej alle, Hvordan opgøres ugen raket? Jeg har flere gange trykket på den enkelte bruger fra listen, og på dennes profil står der fx. At vedkommende sidst var logget på for flere måneder siden. Så kan man vel umuligt optræde på listen over ugens raket. Omvendt har det flere gange undret mig, at jeg ikke selv står på listen, selvom min rating i den forgangende uge er øget med mere end flere fra den aktuelle liste. Beregningen går fra mandag til søndag, ikke? Jeg må blot lige forstå, og kende præmissen. Bh herfra | |
FreddyB | 2024-12-09 23:34 | |
![]() | I forhold til at logge på, så tror jeg, det kræver, at man åbner forummet, før man står som “logget på”. Jeg har i hvert fald set aktive spillere forsvinde fra topscorer-listen momentant. Beregningen af ugens raket har jeg selv meget svært ved at gennemskue. Jeg tror, det er noget med, hvornår spillene er startet/afsluttet, men jeg kan heller aldrig få det til at gå op. Nogle gange er det, som om gevinsten først bliver regnet med den næste uge. Måske andre ved mere. | |
masterfranz | 2024-12-28 11:25 | |
![]() | Ja de raketter, de raketter | |
Ringe | 2025-01-16 22:08 | |
![]() | Kan det ligge i, at det ikke bliver opgjort om søndagen? | |