Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 002
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
bayard2012-05-20 22:58
Antal indlæg: 1

undskyld til spiller
hjælp...jeg røg ud af et spil og kan ikke finde ind igen..undskyld til hende det gik ud over...er bybegynder...hilsen bayard
 
tittit542012-05-21 13:06
Antal indlæg: 278

Velkommen til bayard :)

En hjælp til evt. fremtidige oplevelser, hvor du ryger ud.
Log ud af spillet - opdater ordkamp siden (forsiden) - log ind i det spillerum du var i før du mistede forbindelsen - så kommer der som regel en lille pop up om du vil fortsætte med det spil du var igang med her vælger du så "ja" - skulle der undtagelsesvis IKKE komme denne lille pop up, finder du derimod dit spil under "startede spil" trykker på det - herefter skulle du igen være tilbage i dit spil.

Måske har du mistet en omgang eller 2, hvor din modstander har haft mulighed for at kunne lægge ord, men du mister ikke NÆR så meget i rating som hvis du IKKE prøver at komme tilbage....
Man har 5 min. til at finde ind til sit spil igen, skulle det ikke lykkes inden den tid vinder din modstander automatisk da spillet IKKE kan se om du bare gik eller du tabte forbindelsen.

At miste forbindelsen kan ske for alle og er uheldigt men ikke nødvendigvis noget man skal lade sig gå på af..

Desværre er der nogle ganske få spillere der forsvinder fra et spil fordi det lige på det tidspunkt så ud til at de ville taber - det er en helt anden snak - bare prøv dig frem hvis uheldet er ude og du taber forbindelsen, så vil det også lykkes for dig at finde ind igen :)

Ps. ude under din personlige side, kan du se hvem du har spillet med og hvor du tabte forbindelsen til spillet - derefter har du så muligheden for at kunne skrive en direkte besked til den spiller - jeg ved jeg ville sætte pris på at få en kort melding ;)
 
Makoni2012-05-21 17:20
Antal indlæg: 10

Jeg har prøvet en enkelt gang at blive loggat af.

Jeg trykkede F5 og fandt heldigvis min modspiller igen på samme brædt. Som Tittit54 skriver, er det en god ide at prøve at give sin modspiller en forklaring.
 
SteenKR - Spil admin2012-05-21 17:53
Antal indlæg: 976

Hvis du kan finde modstanderen på Søg Medlem oppe for oven, kan du sende en privat besked.
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?