Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
amy9200 | 2025-05-30 21:28 | |
![]() | Person spørger til sexchat Jeg kan på ingen måde finde noget herinde, hvor man kan anmelde en person. Det her er et spil med ordleg - IKkE et sted hvor man kan forvente forespørgsler på sexchat, hvilket jeg lige er blevet. Chatten kan ikke anmeldes eller på anden måde vises, så denne person får at vide, at den slags ikke er velkommen herinde. Da jeg gjorde opmærksom herpå, bliver han ved, at mener at man ikke får et svar, hvis man ikke spørger. Vil jeg den slags, søger jeg andre steder hen, men herinde vil jeg meget gerne være fri for selsuelle hentydninger mm, og egl bare kunne koncentrere mig om at spille! | |
Newtown | 2025-05-30 21:47 | |
![]() | Jeg er sikker på, at een af administratorerne ser dette opslag og svarer! Et skærmdump af chatten er nok en god idé :) Godt du "råber" op! | |
nroc | 2025-05-30 22:45 | |
![]() | Send et skærmdump til ordkamp@gmail.com, så kan vedkommende blive blokeret | |
MrsSweDane | 2025-06-02 20:21 | |
![]() | Jeg har desværre i privilegier til Ordkamp, så jeg kan hjælpe dig med blokere pågældende spiller. Sidst jeg sendte mail var til ordkamp@gmail.com var kontoen i uorden. Det er spillernavn horsens, der ejer kontoen, så mit bedste råd er: skriv en personlig besked her på Ordkamp til horsens og forklar hende situationen. | |