Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 671
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
UffeBNielsen2025-08-20 14:16
Antal indlæg: 9525

DM i Scrabble + generalforsamling
fra scrabbleforening@gmail.co m :

Kære scrabblere.
Jeg håber, at også I har (haft) en dejlig sommer. Vi er nu tilbage for fuld styrke på de ugentlige spilleaftener mandag i Absalon. Kom, og spil med fra kl. 19 på balkonen.
Der er nu sat dato på efterårets to vigtigste begivenheder: Danmarksmesterskabet og den spillende generalforsamling.
DM bliver lørdag den 8. november kl. ca. 9-18 i Valby
Bestyrelsen har valgt datoen, fordi det var den eneste lørdag i november, hvor de perfekte (og gratis) rammer hos JobIndex er ledige. Vi håber at se alle foreningens medlemmer – og gerne mange andre – til årets største, sjoveste og mest prestigefyldte turnering.
Du kan allerede nu melde dig til ved at betale 100 kr. på Mobile Pay til Boxen 7841BQ (Scrabble DM 25).
Mere information om turneringen følger.
Generalforsamling den 22. september kl. 19-22 – i stedet for spilleaften i Absalon
Vi samles ligesom de foregående år i mit kontor på Bredgade 25D, 3. sal
Der vil være kolde og varme drikke og snacks – og mulighed for at spille en kamp eller to, når vi er færdige med mødet.
Forslag til punkter, der skal behandles på generalforsamlingen, skal sendes til ovenstående mail. Dagsorden udsendes i ugen forinden.
Af hensyn til forplejningen, må du gerne melde dig til med en "GF ja tak"-mail, hvis du kommer.
De bedste hilsner
Ola & resten af bestyrelsen

FreddyB2025-08-20 23:44
Antal indlæg: 407

Der kommer selvfølgelig meget mere information om DM tættere på turneringen, men jeg vil allerede nu komme med den største anbefaling om at tilmelde sig! Det bliver en forrygende hyggelig dag med ligesindede ordnørder. Man kan sagtens deltage, selvom man aldrig har spillet en turnering før (alle regler kan findes på Dansk Scrabbleforenings hjemmeside), og ellers kan man med fordele teste “live Ordkamp” (Scrabble) af hver mandag til vores faste træningsaftener i København.

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?