Spillerum
Giraffen1
Krokodillen0
Indloggede1
Mobilspil
Igangværende2 880
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
jbl2025-10-23 07:12
Antal indlæg: 43

Hvad sker der?

I et af mine pågående spil får jeg besked’en: Træk mislykkedes unsynch lige meget hvad jeg forsøger at gøre?
 
Newtown2025-10-23 08:27
Antal indlæg: 212

Har du forsøgt at logge ud af app'en og så ind igen?
 
Bira2025-10-23 09:48
Antal indlæg: 14

Samme skete for mig, og kun ved et spil, øvrige fungerer fint. At logge ud og på ige hjalp ikke. Ej heller hjalp det at slukke og tænde min IPad. Så det…….
 
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin2025-10-23 11:55
Antal indlæg: 6044

Tak for jeres fejlmeldinger:-)

Vil I være søde at sende nogle skærmprint sammen med information om jeres enheder (model og operativsystem-version)
Meget gerne begge spillere, der er ramt.

Jeg har en formodning om, at det kan handle om uoverensstemmelser mellem bestemte enhedstyper og/eller versioner, der skaber problemer.

Så snart jeg har et overblik, fejlmelder jeg til udviklingerne :-)
 
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin2025-10-23 11:58
Antal indlæg: 6044

Send til MrsSweDane@gmail.com :-)
 
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin2025-10-23 12:39
Antal indlæg: 6044

Svenskerne melder om at der også er samme problem i den svenske version og at de leder efter fejlen.

Lad os hjælpe dem med afklaringen!

Send endelig jeres dokumentation til mig :-)
 
Bira2025-10-23 13:12
Antal indlæg: 14

Der er sendt mail
 
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin2025-10-23 14:13
Antal indlæg: 6044

På iPhone/iPad skal I gå ind i Indstillinger -> Generelt-> Om og sende mig følgende informationer

- iOs-version
- Modelnavn

—-
Jeg får mrScania til at lægge instruktion for Android op, når han har luftet hunden ;-)

 
mrScania2025-10-23 14:39
Antal indlæg: 1646

Hvilken Android version?
-> Indstillinger -> Om enhed
Her er oplysninger om hvilken mobil og OS version
eks: OnePlus 12R og OxygenOS 15.0

Hvilken version af Ordkamp appen?
-> Ordkamp app -> Menu (=de 3 linier i øverste venstre hjørne) -> Indstillinger
I sidste afsnit står versionsnavn
eks: 3.4.7
 
Lonechri2025-10-23 20:00
Antal indlæg: 2584

Har også oplevet samme problem og har sendt mail
 
Brøndby IF2025-10-23 20:38
Antal indlæg: 4

Hvis man skriver til sin modstander i det frosne spil kommer man videre. Det virkede for mig
 
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin2025-10-24 09:06
Antal indlæg: 6044

Spiludviklerne vil gerne vide, hvis unsync fejlen opstår på spil, der er startet i dag.

Meld gerne ind med oplysninger om hvilke enheder og operativsystemer, der bliver brugt af begge spillere.
Og chat sammen ser ud til at låse op ,-)
 
Bira2025-10-24 09:14
Antal indlæg: 14

Brøndby IF
Tak, det virkede også her ☺️&a mp;#127809;
 
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?