Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 005
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Kiki2012-05-25 22:39
Antal indlæg: 3

spil
hvad med om man lavede det sådan at dem der havde mange point evt. spillede i giraffen for de vil jo ikke spille med dem der ikke har så mange point.
og så blev det lidt fordelt man kunne jo sætte et pointtal hvor de så skulle flytte
 
disen2012-05-25 23:13
Antal indlæg: 665

Jeg spiller gerne med alle - uanset rating. Så det synes jeg da ville være en rigtig ærgerlig opdeling!
 
Eniac2012-05-25 23:29
Antal indlæg: 43

Det er nok mere rating systemet der skal tilpasses. En ting er at man fx skal vinde med over 300 points difference for reelt at få plus point, men man bør måske ikke kunne få minus når man vinder. Bare 0 point hvis man ikke vinder stort nok.
 
torbenrj2012-05-26 00:19
Antal indlæg: 3832

Jeg er totalt uenig med dig eniac - sådan går man da i osse i andre sportsgrene, der opererer med rating - eksempelvis skak og golf. Selvfølgelig skal man da kunne gå ned i rating, hvis man ikke kan leve op til den forventede præstation, som man ved sit spil tidligere har været med til at skabe. Og i øvrigt ville DISEN - og andre - jo være røget i himlen med rating, når hun sidder og moser gud og hver mand, hvis hun ikke somme tider går den anden vej - man ville jo så få et fuldstændig ubrugeligt ratingsystm, som kun ville sige noget om hvor aktiv man er - når der ikke er risiko for at miste rating.
 
Eniac2012-05-26 00:34
Antal indlæg: 43

Man kan sagtens miste rating når man taber. Men når der er så stor sandsynlighed for at miste en masse rating mod en lavere rated fordi man skal score vildt mange point, så ryger lysten til at spille mod dem. Det er også derfor jeg synes man skal kunne afvise udfordringer uden at blive straffet.

Det er specielt random borde der er "problemet" da man kan få en udfordring fra en lavt rated som er heldig lige at lave 300-400 point i første træk så man reelt allerede har tabt.
Evt skal 2*ord og 3*ord felter ligge så de ikke kan rammes i første træk.
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?