Forumkategorier
| Bruger | Indlæg | |
|---|---|---|
| MomseEl | 2026-06-16 15:31 | |
![]() | Bytte brikker Hvormange gange kan man bytte kun 1 brik uden at bidrage til spillet.Der er en del muligheder for at ligge men vedkommende venter til der er samlet sammen til noget større. Byttet en brik mindst 10 gange i samme spil i træk. Har ofte nogle nedsættende bemærkninger om mit spil. Jeg må ha luft. Ønsker at der kan gøres noget. Har elsket dette spil det er fantastisk . Vh Momse EL | |
| Nørholm | 2026-06-16 16:13 | |
![]() | Det er på ingen måde forkert at bytte én brik, om det så er 50 gange. Det er taktik og faktisk i nogle situationer det bedste træk. Nedsættende bemærkninger skal du selvfølgelig ikke acceptere, tag et skærmprint og send det på MrsSweDane. | |
| MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2026-06-16 20:08 | |
![]() | Nedsættende kommentarer er ikke accepteret i Ordkamp! Du er velkommen til at sende dokumentation i form af skærmprint til mig på MrsSweDane@gmail.com Mht gentagne byt er det hamrende irriterende at spille imod. Men tilladt - med mindre en turneringsleder forholder sig til god og dårlig spillemoral. | |
| Nørholm | 2026-06-16 21:48 | |
![]() | At gentagne byt skulle være dårlig spillemoral er jeg 500% uenig i, men det er der så delte meninger om … | |
| biwo | 2026-06-16 23:28 | |
![]() | Jeg er 100% enig med MrsSweDane! | |
| Himmelpinden | 2026-06-16 23:46 | |
![]() | Jeg er 100% enig med Nørholm:-) Mine modstandere kan bare bytte løs. | |