Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 990
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Ole Juhl2012-05-28 18:29
Antal indlæg: 34

Senest indlogget på ordkamp.dk
Når der klikkes på billederne i frisen i bunden, så relaterer oplysningerne kun til web-aktivitet.
Hvorfor fremgår oplysningerne ikke om os (mig), der kun spiller på padde (mobil).
 
Monk - Administrator2012-05-28 22:06
Antal indlæg: 311

Hejsa Ole, de fleste spiller web-spil... du kan se oplysninger om andre spilleres mobilspil-statistik på deres profilside... :)
 
tittit542012-05-28 22:48
Antal indlæg: 278

Hejsa Monk, burde der så ikke evt. være en special side til dem der spiller mobil baseret ordkamp?
Der opstå mange forvirrende situationer indtil de nye spiller på mobil platform finder ud af at denne side mest benyttes af web spillere - og for os der kun spiller web udgaven svarer vi jo helt ude i hampen på nogle af mobil brugernes spørgsmål, da man IKKE kan se forskel på om spørgeren er web eller mobil bruger!
Jeg har f.eks forslået at mobilbrugeres spørgsmål evt. kunne skrives med en anden farve, eller at skriften blev med kursiv, så ved man at det kommer fra en med mobil platform.
 
tittit542012-05-28 22:49
Antal indlæg: 278

eller at deres navne blev kursive:)
 
hanne51502012-05-29 14:56
Antal indlæg: 94

Det vil jeg holde med titti54 i. Det med billederne har ikke så stor betydning for mig, men jeg tror, det er vigtigt at lave et forum, hvor mobil-spillerne også føler sig velkomne. Det kan godt være, at der flest pc-spillere p.t. men i lyset af wordfeuds store succes, er der et stort potentiale for nye app-brugere. I hvert fald er det nok herfra, der kommer flest nye spillere til. Når man logger ind via mobilen, kan man jo ikke vide, at det også er et forum for et pc-spil. Dette skal ikke opfattes som en kritik af sitet, men mere som et velment råd, så det kan blive bedre for alle. V.h. Hanne
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-05-30 00:27
Antal indlæg: 989

Når man har oprettet en bruger på Ordkamp, kan man bruge sit login til både livespillene og appen. I teorien er man altså hverken mobilspiller eller pc-spiller, men en Ordkampspiller. At opdele folk i to kategorier vil derfor ikke være en løsning, da mange spillere er både pc-spiller og mobilspiller.

Mange af de spørgsmål der stilles i forummet omhandler ord og rating, både fra pc- og mobilspillere. Det vil altså være et dobbeltarbejde for bl.a. os adminer, at vi skal svare på de samme spørgsmål to steder. Det er jo kun spørgsmål omkring funktionen af appen og livespillet, der forvirrer. Resten af trådene kan alle og enhver være med i.

Det er ikke meningen at forummet kun skal omhandle spillet, det er også en måde at kunne debattere emner, som f.eks. EM i fodbold, danske ord m.v. Og jo flere der er med at diskutere, desto mere interessant kan det blive =)

Jeg har oprettet en tråd under support, for dem der har spørgsmål vedr. appen. Her kan stilles alle de slags spørgsmål man nu har, der angår appen.
www.ordkamp.dk/forum...re adid=438
mobil.ordkamp.dk/for...re adid=438 (brug dette link hvis du er på mobilen)

Caw
 
hanne51502012-05-30 06:07
Antal indlæg: 94

Det lyder som en god ide :)
 
hanne51502012-05-30 07:22
Antal indlæg: 94

(....men der kunne vel ikke være noget i vejen for f.eks. et »M«, et »P« eller »MP« efter brugernavn for at markere om man spiller på mobil, pc eller begge....?)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?