Forumkategorier
| Bruger | Indlæg | |
|---|---|---|
| Morgan Mille | 2026-09-27 19:38 | |
![]() | Hvordan griber I svære krydsord an? Hej alle, Jeg er ret glad for krydsord og ordspil, men jeg oplever ofte at sidde fast på de svære ledetråde. Nogle gange hjælper det at tænke i synonymer, andre gange skal man bare have lidt hjælp. Jeg er nysgerrig efter at høre, hvordan I andre griber det an: - Starter I med de ledetråde, I er sikre på, eller tager I dem i rækkefølge? - Bruger I ordbøger, eller prøver I først selv? - Har I nogle faste strategier, når I sidder fast? Selv plejer jeg at starte med de korte ord, fordi de ofte giver flere bogstaver til de lange. Og hvis jeg sidder helt fast, lægger jeg det væk og kommer tilbage senere – det hjælper overraskende nok. Men jeg vil gerne blive bedre. Så hvis I har nogle gode tips eller tricks, der virker for jer, vil jeg meget gerne høre dem. På forhånd tak! | |
| MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2026-09-28 00:10 | |
![]() | I Ordkamp bliver brug af ordbøger eller andre hjælpemidler under spil betragtet som snyd. Snyd er ikke tilladt! Når man ikke spiller, er det fuldt lovligt at læse Retskrivningsordbogen. Det er også tilladt at forsøge, om ens bogstaver kan danne er ord, man ikke kender ;-) | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.