Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 000
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
StoreK2012-06-10 01:55
Antal indlæg: 102

Højeste score i et spil (klassisk) mm.
Findes der en liste over bedst score i et spil, flest bingoer i et spil og længste ord? Har lige haft et spil, hvor jeg fik 689 points, 4 bingoer og skrev mit længste ord hidtil "vandkanonernes", så det kunne da være meget sjovt at vide, om det er i nærheden af andres bedste spil...
 
tittit542012-06-10 03:12
Antal indlæg: 278

hvis det er på PC du har spillet og det IKKE er et alene spil, så kan du søge og måske finde nogle af dine placeringer på/i TOPLISTE på startsiden, dog ikke længste ord - så vidt jeg ved kan kun du se det længst skrevne ord (skrevet af dig selv) på din egen side.
Eller er der mængder af spændende læsning om hvem der har hvilke rekorder, inden for de sidste 18 mdr.

Hvis det er et spil på mobil versionen, så er der sikkert andre systemer jeg ikke kender til ;)
 
steennielsen2012-09-22 12:50
Antal indlæg: 1956

Hej StoreK.
Jeg har ikke hørt om et længere ord. 14bogstaver " flot"
Disen og jeg har på 13.
Om ikke andet kan vi lave en tråd herinde hvor man kan skrive sit længste ord!!!!!!!!
 
UffeBNielsen2012-09-30 18:50
Antal indlæg: 9141

Har lige haft 764 i et klassisk spil, pga fire bingoer (undskyld til "anagram" :-). ) mit længste ord nogensinde er "forbrugernes".
 
mj1414142012-11-08 23:56
Antal indlæg: 55

Jeg har en rekordliste for Wordfeud, dog udelukkende for standardbræt og udelukkende fra turneringsspil, men jeg aner ikke, hvor sammenlignelige tallene er i forhold til Ordkamp. De bedste turnerings spillere i Wordfeud ligger på et gennemsnit på 480-520 på et standardbræt; den højest rangerende på den internationale rangliste (som selvfølgelig er dansker) ligger på 519 i gennemsnit.

Listen er her: www.feudmaster.dk/st...-r ekorder/
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?