Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 829
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
hehani2012-06-24 21:14
Antal indlæg: 1

Computer vs mobil
Jeg undrer mig over at jeg er så forholdsvis god til at spille ordkamp på mobilen i forhold til at spille på computeren.
Den eneste forskel jeg kan komme i tanke om er tidsfaktoren, der tilsyneladende stresser mig helt ud på computeren, men jeg synes ikke jeg spiller langsommere på mobilen.
Er der nogen, som har det på samme måde, eller er det bare mig?
Lidt frustrerende på computeren, da jeg ikke har vundet en eneste kamp endnu og klarer mig helt godt på mobilen (måske handler det bare om tilvænning)
 
tittit542012-06-24 21:28
Antal indlæg: 278

måske har du været uheldig med brikker + mødt en heldig og dreven pc spiller?
Prøv at vælge den langsomste hastighed på pc (5 min. til hvert træk) og en der ikke ligger ret langt fra dig i rating (+/- 150), så kan det være det går lidt bedre på PC'en :)

Om der vitterlig skulle være en forskel fra den mobile platform og til PC kan jeg ikke forstille mig - men måske er der andre som dig der har samme.
 
Eniac2012-06-25 12:00
Antal indlæg: 43

Det kan være at folk der sætter sig foran computeren for at spille det er mere dedikerede, og mange af dem der har det på mobilen bare laver et træk engang imellem uden at bruge så meget energi på det. Den mobile platform er jo ofte en meget overfladisk tilgang hvor man måske lige laver et træk når man har en kort pause i løbet af dagen. Mange spil er designet til dette så folk har vænnet sig til det.
 
Lilli2012-06-26 12:16
Antal indlæg: 3730

alt går op og ned, jeg syntes det gik ret godt i starten, jeg var medlem herinde, men så røg jeg ind i en stime, hvor der bare var tilbage gang;(, det samme synes jeg er sket på de mobile spil, hvor jeg lige har tabt 7 i træk, det er knapt så sjovt, men det vender måske allerede igen i dag :)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?