Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 020
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
hanne51502012-07-11 23:15
Antal indlæg: 94

Ugens afstemning (!)
Det har længe undret mig, at omkring halvdelen af pladsen på første side på dette site (fra mobil-app'en) bliver brugt på »ugens afstemning« om musikinstrumenter.... Dels forekommer det en smule irellevant, at det er noget af det første man ser, når man som ny bruger klikker sig ind - dels har »ugen« nu varet et par måneder ;) Måske en lille detalje - og det kan jo være, der findes der en god forklaring ?
 
tittit542012-07-12 00:31
Antal indlæg: 278

hej hanne5150 - det er jeg glad for det ikke også gør på PC versionen - men det er jo lovligt at skrive hvad der trænger sig på i et forum også ugens afstemning, selv om det må være træls at se på. Dog må man jo ikke skrive om konkrete spillere på en negativ måde, men det ved du nok ;)

Forslag: skriv nogle andre indlæg og brug ALT andet end 'ugens xxx' i titlen og få gang i en anden debat i jeres forum/på jeres forside ;)
hilsen tittit54
 
hanne51502012-07-12 07:24
Antal indlæg: 94

Hej titti
Jeg tror du misforstår mig - det er ikke et indlæg fra en spiller, jeg taler om, men en rubrik, der er sat ind på sitet, af dem der laver siden. Lidt ligesom på en avis' hjemmeside, hvor man kan have en afstemning om et aktuelt emne. Her bliver man spurgt: hvilket musikinstrument kunne du godt tænke dig at kunne spille? Og så har man valget mellem en antal instrumenter. Når man tilgår siden fra mobilen ser man på den øverste halvdel, de nyeste indlæg her i forummet, så er der en række billeder, af de senest indloggede på pc-udgaven af siden, og nederst er der så denne afstemning. Det er selvfølgelig ikke en stor ting, men blot en kilde til undren og let forvirring- især for nye brugere. Måske er der bare tale om en forglemmelse fra skabernes side?
 
Eniac2012-07-12 08:07
Antal indlæg: 43

Jeg har også luret på denne lidt mærkeligt og statiske rubrik. Det er lidt synd det ikke bliver udnyttet og opdateret mere regelmæssigt. Der er også en rubrik med de personer der senest er logget på. Jeg har en mistanke om at det er relateret til pc-udgaven, hvilket gør det til en ret irrelevant information for mobil-spillere.
 
hanne51502012-07-12 08:24
Antal indlæg: 94

Nemlig, eniac, det er pc-spillernes billeder. Og lige under disse er der faktisk en anden ting, der hedder: »nyt i ordkamp«, som handler om »panik«, som man jo kun kan spille på pc. Igen en lille ting, der forvirrer nye besøgende fra mobil :)
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-07-12 10:55
Antal indlæg: 989

Har du/I en idé til en ny afstemning?
Skal høre ad om vi kan få den skiftet, men der går nok lidt tid, da Giraffen er på sommerferie =)

Caw
 
hanne51502012-07-12 11:37
Antal indlæg: 94

Hej Caw, hvis det skyldes ferie, skal jeg nok stikke piben ind- det er jo en menneskeret, selv for giraffer;) I stedet for en afstemning kunne jeg bedre tænke mig noget, der havde relevans for spillet , f.eks. dagens bingo, som på pc-sitet -eller måske kunne man lave plads til at man kunne uploade et billede af et spil, man ville dele med. Eller hvad med en afstemning om, hvad brugerne kunne tænke sig, der skulle være på forsiden ? ;)
 
Eniac2012-07-12 13:34
Antal indlæg: 43

Afstemning kunne fx bruges til at få brugernes feedback på ny funktionalitet.
 
tittit542012-07-13 08:09
Antal indlæg: 278

OK hanne5150 det var jeg så ikke klar over, at det var en fast rubrik alla en annonce - måske er denne 'rubrik' med til at sætte omkostningerne ved køb af spil til de mobile platforme ned??

Med hensyn til de foto's der står som senet indloggede ER det en blanding af mobile og PC-brugeres foto (og KUN de spillere der har valgt at have foto på deres profil) alle der spiller PC versionen og klikker på billederne, kan se hvilke der spiller PC-versionen da der fremgår en korrekt rating, hvorimod de der er indloggede med foto og spiller mobil-versionerne ALTID står til kun at have 1000 i rating selv om fakta er en anden mht. deres ranking i mobil versionen....... Hvorfor? Det er fordi ALLE der spiller Ordkamp automatisk oprettes som bruger begge steder (hvis de opretter fra de mobile platforme) og dermed også kan bruge deres 'nick' i PC udgaven (og jeg går ud fra det samme gør sig gældende hvis jeg f.eks fik en smart phone og valgte at spille mobil versionen, så ville min rating starte på 1000 der, selvom den er anderledes i PC udgave)

mvh tittit 54
 
hanne51502012-07-13 08:28
Antal indlæg: 94

Hej tiitti
Det er ikke annonce, men en rubrik indrykket af sidens skabere, og der er derfor ingen indtægt forbunden med det.
 
Lilli2012-07-13 15:59
Antal indlæg: 3732

Hej Tittit. Du har helt ret mht rangeringen. Der er en forskellig på PC og mobiltelefonen, men det pudsige er at de kun kan ses på PC'en, når man går ind i toplisterne. Man kan også kun finde pointligaen, ikke bingoer eller antal kampe;(
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?