Spillerum
Giraffen3
Krokodillen0
Indloggede3
Mobilspil
Igangværende2 856
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
irish2012-07-15 13:29
Antal indlæg: 9

Beskyldt for snyd ?!
Jeg synes det er kedeligt, at man skal beskyldes for snyd blot fordi man er god til at finde på ord... så er det sagt! Vh Irish
 
Janniemette2012-07-15 14:08
Antal indlæg: 15

Det er da heller ikke i orden! Du er bare stødt ind i en meget negativ person som ikke kan acceptere hvordan tingene hænger sammen ;)
 
Lilli2012-07-15 14:16
Antal indlæg: 3736

Det er da uforskammet, det må være en person uden spil forståelse eller humor, glem det, heldigvis er der ikke så mange af den type herinde.
 
irish2012-07-15 14:51
Antal indlæg: 9

Tak for jeres support :-) Nej, jeg har heldigvis ellers kun spillet med skønne personer herinde, men denne situation var alligevel så spektakulær, at jeg synes jeg ville nævne den. Jeg tænkte i øvrigt, at jeg hellere måtte være på forkant med risikoen for yderligere "klager" og har derfor taget et billede af brættet og dialogen, hvis admin skulle være interesseret i begivenheden. :) Vh Irish
 
bjk2012-07-15 15:49
Antal indlæg: 23

Det er på ingen måde i orden. ja, som Lilli siger.... der er ikke andet at gøre end at glemme den dårlige oplevelse.
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-07-15 17:30
Antal indlæg: 9750

At beskylde andre for at snyde er næsten lige så slemt som det at snyde.
Har man en begrundet mistanke om snyd, henvender man sig til en admin, som vil tage den derfra.

irish, du må gerne sende kopi af chatten til mig, så kigger jeg på det.

/horsens
 
irish2012-07-15 17:49
Antal indlæg: 9

Hej horsens

Ok, sender dig lige en privat besked! Vh Irish
 
Misbehave2012-12-16 10:43
Antal indlæg: 150

Er netop blevet beskyldt på det groveste for forhaling, selvom jeg vitterligt ikke kunne lægge et eneste bogstav - også efter, at jeg beskrev, hvad jeg havde at gøre med. Det er rigtig godt gammeldags træls!
 
Himmelpinden2012-12-16 11:24
Antal indlæg: 6098

Jeg forstår simpelthen ikke at man beskylder andre for snyd, nogle gange er der bare spillere som er klasser bedre end en selv, tag ved lære i stedet for!

Misbehave rigtig træls for dig, men hvis man endelig forhalede tiden kan jeg nu heller ikke se noget forkert i det. Det kunne da godt være taktisk klogt ligesom hvis man lukker af for en modstander og nogle farlige felter.
 
Babelbygger2012-12-16 11:53
Antal indlæg: 417

Fuldstændig enig Himmelpinden. Der har bredt sig en stemning af, at der er ok at slynge beskyldninger ud til højre og venstre, og jeg synes, det er super dårlig stil.

Men der er nogle spillere, som har svært ved at forstå, at andre kan være bedre end dem selv. Jeg tror bare, man skal have den attitude, at det må være deres problem
 
mrloop2012-12-16 15:46
Antal indlæg: 33

I Wordfeud-spil mod random-modstandere er jeg flere gange blevet beskyldt for skyd, og jeg svarer gerne; tak for komplimentet. Når jeg er blevet grovere tilsvinet, har jeg svaret, at jeg ikke anser det for snyd at være en bedre Wf-spiller end vedkommende modspiller.
Det skal så også hertil siges, at spil-niveauet - jeg tror uden undtagelser - har ligget meget lavt for spillere, som er kommet med beskyldningen
 
mrloop2012-12-16 16:02
Antal indlæg: 33

Få minutter efter at have postet ovenstående var der en Wf-spiller, som resignede med følgende ord:

>> Du er for skrap, det indhenter jeg aldrig :)
Glædelig jul <<

Det er da noget mere fair :)
 
mrloop2012-12-16 16:04
Antal indlæg: 33

"beskyldt for sKyd"..? forbandede små telefontaster til mine store fumlefingre :)
 
Misbehave2012-12-17 07:39
Antal indlæg: 150

Tak for opbakningen - det varmer i en kold tid.
 
Carsten19732012-12-17 12:31
Antal indlæg: 54

Der findes også flere meget velskrevne indlæg om, hvad der er snyd og hvad der ikke er. Både her på siden og i div wf fora. Synes det er skønt når man bliver klasket af en der kan finde på andre ord end ex cd og zar. Så lærer man også noget den dag.
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?