Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 995
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Lilli2012-08-03 22:10
Antal indlæg: 3732

Hvorfor starte et mobil spil, hvis man ikke har lyst til at spille?
Jeg har i den seneste tid været ude for flere som bare starter et spil, spiller nogle få træk og så bare stopper, hvis man ikke gider kan man så ikke bare opgive i stedet for at lade modstanderen vente i dagevis (72 timer = 3 døgn)?
Ved godt at jeg kan have flere spil igang på en gang, hvilket jeg da osse har, men synes det andet er en underlig optræden;)
 
Heidi742012-08-03 23:26
Antal indlæg: 4

Jeg er helt enig med dig Lilli, synes også det er en "usportslig" optræden, at starte et spil op / acceptere en udfordring, når der så stort set ikke sker mere i spillet fra modparten. Os som gerne vil spille kan jo sidde i timevis/dagevis og vente. Ved godt at der måske ikke er så meget at gøre ved det, andet end at appellere til folk herinde, som bruger den spillestil/taktik, at enten så spilles der, når man har sat et spil i gang/accepteret en udfordring, eller også lader man vær -alternativt som du nævner - opgiver spillet. Andet er ikke "Ordkamp"venlig opførsel. På forhånd tak :-)
 
carmet2012-08-05 00:56
Antal indlæg: 185

Tja, jeg har altid flere spil igang samtidig, nogen er færdige hurtigt og andre er igang flere uger. Nu i aften har jeg inviteret til to ny spil, og selvom der er kommet en modstander spiller de ikke. De er nok gået i seng... Jeg mener det er en del af mobil spillets charme, at du bare kan spille lige når du har tid og lyst. Måske lige 10 minutter og et enkelt ord på vej til arbejde, eller som godnat spil. Vil man spille effektivt kan man gøre det på pc ( indtil der kommer en mobil version af det tidsbegrænsede spil).
Kh mette









 
ida2012-08-05 11:19
Antal indlæg: 470

I skal jo også tænke på at der nogle gange går rigtig lang tid fra man har startet et spil til der der dukker en modspiller op - og jeg sidder altså ikke bar og stirrer på min mobil i flere timer indtil der er en modspiller :-) Hvis der fx går en time, er den der har startet spillet nok gået i gang med at lave noget andet, det synes jeg ikke man kan kalde usportsligt!
 
Eniac2012-08-05 12:27
Antal indlæg: 43

Almindelige arbejdsdag og andre faktorer gør at man ikke altid kan svare på kort tid. Mobil spil har den fordel at man netop ikke behøver bekymre sig om spillet før man får en melding om at det er ens tur. Jeg har ofte gang i over 10 spil bare for at sikre at jeg hele tiden har en tur hvis jeg keder mig en aften. Jeg plejer at informere modstanderen om at jeg er længe om at svare hvis jeg fx er på ferie.

Men det lyder som om spillet mangler en mulighed for at man selv kan defineres hvor mange timer man har pr træk.
 
Lilli2012-08-05 12:38
Antal indlæg: 3732

Jeg er helt med på at man kan have flere spil i gang (det har jeg osse), det er osse helt i orden at man ikke spiller hele tiden, det gør jeg heller ikke, MEN hvis man er gået ind i et spil, så synes jeg at det er god sportsånd at afslutte det, ikke bare lade tiden gå! Desværre har du jo ikke mulighed for at afvise dem der spiller på den måde.
 
Eniac2012-08-05 12:57
Antal indlæg: 43

jeg giver ret i at det er dårlig stil bare at lade tiden løbe ud uden en begrundelse. Kan man ikke se antal afbrudte spil hos en der sender en udfordring? Jeg modtager dem sjældent så jeg kan ikke huske det
 
Lilli2012-08-06 15:46
Antal indlæg: 3732

Jeg tror først man kan se det når man har accepteret udfordringen, men starter man et spil kan man i hvert tilfælde ikke se det, og der kan du heller ikke sige nej, til den modstander der kommer, ;)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?