Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 967
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Ninni - Ikke længere medlem2012-09-03 22:09
Antal indlæg: 57

Forskel...
Nu skal jeg fortälle hvad jeg lige har oplevet i en svensk ordkamp: den jeg spillede mod (anonym - man får et nr og ved intet om den man spiller mod - ofte en robot) skrev: kan du inte skriva lite fortare. Jeg havde ellers ikke tänkt ret länge - har mange gange tänkt betydeligt längere her. Jeg svarede: jag tänker. Fik svaret: det gör jag också. Så svarede jeg: du tänker kanske fortare än en 78. Så lagde jeg et par brikker og så smed damen eller manden mig ud, selvom spillet nästen lige var begyndt. Hyggeligt...
Jeg ved godt, at vi ikke skal rakke nogen ned her i Forum, men når det nu gälder en som ikke er her, så må jeg måske godt? :-)
Er godt klar over, at jeg af og til tänker lidt länge måske, eller pröver ord som er svenske - dem kan giraffen ikke lide - men jeg er da selv tålmodig, hvis min modspiller tänker länge. Og det sker da af og til.
Det er rart at tonen er pän i Ordkamp - tak til alle for det! Lige nu er jeg lidt sur, så min tone er måske ikke så pän, men det går over...
PS Jeg skriver dette, fordi jeg håber, sådan noget aldrig vil ske "hos os"!
 
Lilli2012-09-03 23:42
Antal indlæg: 3732

Er der ikke mulighed for at vælge hastighed i det svenske spil?
 
Ninni - Ikke længere medlem2012-09-04 11:22
Antal indlæg: 57

Hej Lilli: Nej, der er ikke mulighed til noget som helst, synes jeg. Man kan blive medlem, hvis man vil betale for det, tror jeg. Men som gäst skal man bare lägge bogstaver. Och böjninger af ord er ikke tilladt, så man kan ikke bruge vores herlige S! Eller -en eller -ar eller andet. Kun det rene ord i singularis. Så du kan godt tänke dig, hvor meget nemmere det er i Ordkamp. Og her kommer man jo til at kende nogle - der er venner, som spiller sammen osv. Hygge, hygge!
For mig som svensker er det lidt svärt, fordi jeg kommer med danske ord i den svenske ordkamp og svenske ord her! Men nu vil jeg ikke gå ind på den svenske mere, for så bliver vel knold-computeren endnu mere forvirret... :-)
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-09-04 21:09
Antal indlæg: 989

Tror tråden her skaber meget forvirring.

Ordkamp er skabt af det svenske firma Betapet, og har derfor også en svensk version, som er lig Ordkamp.
Den svenske side du snakker om er ikke Betapet.se, da det ikke er en betalingsside og har flere forskellige rum med forskellige ordlister.

Lukker tråden, da der ikke rigtig er nogen grundlag for diskussion og skaber samtidig forvirring.

Du kan finde den svenske version af Ordkamp her:
www.betapet.se

Caw
 
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?