Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 004
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
lenestøve2012-09-13 16:55
Antal indlæg: 11

"smid ud" knappen
hej
Hvad bruges knappen "smid ud" til...
 
Marlin2012-09-13 18:35
Antal indlæg: 423

Hvis man ikke gider spille med pågældende spiller
 
bej2012-09-14 08:27
Antal indlæg: 17

Hvorfor vil man ikke gide at spille med en modstander??
 
steennielsen2012-09-14 09:14
Antal indlæg: 1956

Vedkommende kan have opført sig dårligt i tidligere spil, det sker desværre også.
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-09-14 11:33
Antal indlæg: 9750

Kunne også være, at modstanders rating er for høj/lav, eller at man har en aftale med nogen, men glemt at låse spillet.
 
steennielsen2012-09-14 12:20
Antal indlæg: 1956

Du har ret horsens, jeg har aldrig selv prøvet at bruge knappen, så jeg ved ikke om der er forskel på den og "forlad", forstået på den måde om modstanderen kan se forskellen.
Men godt du lige nævner det, hvis ikke man har tid til, at give folk en grund.
Der er jo mange som har travlt:)
 
Legebarnet2012-09-16 16:53
Antal indlæg: 9

Min personlige holdning er, at "smid-ud"-knappen slet ikke burde eksistere.
Den er direkte uhøflig.
Som steennielsen siger, er der mange, der ikke giver sig tid til at begrunde.
Det må være tilstrækkeligt med "forlad spil"-knappen.
 
steennielsen2012-09-16 19:14
Antal indlæg: 1956

Jeg vil gerne tilføje, at man heller ikke behøver at være "over" følsom, fordi der i travlheden lige sker en fejl.
Men nu altid rart når man på et tidspunkt, får en melding om hvad der skete.
 
Legebarnet2012-09-16 22:29
Antal indlæg: 9

Jeg vil ikke kalde mig selv "over"følsom på dette punkt. Vi kommer alle til at lave fejl fra tid til anden, men de der dem, der gør det igen og igen og atter en gang, jeg hentyder til.
Nogle gange virker det nærmest, som om man bare ikke gider låse spillet - det er nemmere at smide uvedkommende ud....
 
lenestøve2012-09-17 13:23
Antal indlæg: 11

tak for svar....
jeg har kun en enkelt gang mødt en jeg gerne havde været foruden.....men som i skriver, så sker det...ville også bare vide hvad den knap bruges til, og om man evt kunne bruge den, og slippe for at tabe spillet hvis modstanderen var uhøflig....
 
steennielsen2012-09-17 13:37
Antal indlæg: 1956

Så forskellige som vi nu er.
Nogle kan lide at chatte
Nogle vil bare spille
Nogle begge dele.
Det jeg tænker er; jeg ville ikke blive fornærmet over at blive smidt væk fra et spil, men omvendt blive glad, hvis der kom en lille besked.
Jeg syntes ikke at man er uhøflig, fordi man ikke er høflig:))))
 
lenestøve2012-09-17 15:59
Antal indlæg: 11

nej...der er mange måder at være "uhøflig" på ;-))
Men har nu mødt ubehagelighed hvis man kan kalde det sådan, og i det tilfælde kunne det være ok at "smide ud"....knappen må jo være påtænkt til noget i den retning ;-))
 
Marlin2012-09-17 18:39
Antal indlæg: 423

Jeg har spillet 14654 kampe og har aldrig brugt "smid ud" knappen.
Der er spillere jeg ikke gider spille med, men så gør jeg det at jeg låser spillet og inviterer .
Der er nogen der har meget lav rating så det er lidt trælst hvis man vinder men går voldsomt ned i rating. Hvis der ikke er nok at spille med af dem med høj rating går jeg nedad, ret langt ned endda.
 
Lilli2012-09-17 21:41
Antal indlæg: 3731

Hvad er dem reelle forskel på de 2 knapper?
 
Marlin2012-09-17 22:37
Antal indlæg: 423

Hvis man trykker på forlad ryger man selv ud af spillet og skal så starte et nyt.
Trykker man på smid ud, smider man modstanderen ud.
Hvis man opretter et spil hvor man inviterer er man fri for at være uhøflig, jeg synes det er er værst at blive smidt ud, men det er selvfølgelig en smagssag. Reelt bliver man jo vraget af sin modstander.
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-09-17 23:11
Antal indlæg: 9750

Det kan ikke anbefales at forlade sit eget spil, når en modstander har meldt sig. Der er tidligere gået ged i den:
Anna opretter et spil, Bente hopper på. Bente har en lav rating, så Anna forlader sit eget spil. Carsten, som gerne vil spille med Anna, hopper på, men i stedet får han Bente som modstander. Anna kan ikke oprette et nyt spil, da hun allerede har et spil i gang.
I dette konkrete tilfælde bad Anna Bente og Carsten om at afbryde kampen, men ingen af dem havde lyst til miste rating, så Anna måtte pænt vente på, at de blev færdige...

SÅ, hvis man ikke har lyst til at spille med en given person, skal man bruge smid ud knappen. Hvis denne person fortsætter med at hoppe på, skal man først smide ud og straks derefter selv forlade spillet. Da kan man oprette et nyt spil, hvor man så skal huske at låse det.
 
Lilli2012-09-18 08:01
Antal indlæg: 3731

Tak Horsens . Jeg har det problem at jeg ikke kan inviterer i mit pc spil, ved ikke helt hvorfor, tror det har noget med min opsætning at gøre, jeg kan heller ikke trykke på navnene i rullegardinet og se folks profil ;(
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-09-18 15:31
Antal indlæg: 9750

Hej Lilli, det lyder som om du har blokeret for pop-ups???
 
Lilli2012-09-18 21:07
Antal indlæg: 3731

Det er nok rigtigt, må have sønnen til at kigge på det når han kommer forbi:)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?