Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 997
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Carmen2012-09-21 17:04
Antal indlæg: 12

Point ved afbrudt spil
Jeg har lige spillet mod en spiller med meget lav rating. Pludselig meddelte hun, at hun fik gæster og måtte gå nu - og jeg fik 0 i ratingpoint, da hun gik. Og hun mistede ingen point.
Kunne man ikke overveje, at det altid skal koste fx minus 50 point at afbryde et spil - og at de point skulle gå til den tilbageblevne?
 
Lilli2012-09-21 20:29
Antal indlæg: 3731

Jeg har lige været ude for næsten det samme, blot på mobilen. En modspiller lod tiden gå. Vi fik begge 0 i rating point.
og ja hun førte, og hun lå under mig i rating, så måske er det fair at jeg ikke får noget men at hun "slipper" for straf, synes jeg ikke et helt retfærdigt.
Jeg kan godt se, at hun gik glip af det, hun kunne have vundet, men det r jo ikke en straf!
 
mutti 992012-09-22 01:22
Antal indlæg: 46

Jeg har lige spillet på hast, hvor mit internet gik ned af to omgange så jeg pga. det kom langt bagud både i point og tid og endte med at tabe 75 ratings. Så som jeg læser det i beskriver kan det åbenbart bedre betale sig at gå ud af et spil istedet for at prøve at holde ud til den bitre ende.....!
 
Lilli2012-09-22 07:34
Antal indlæg: 3731

Sådan oplever jeg det, men det må du jo kunne vurderer ud fra dit rating fald!
 
steennielsen2012-09-22 09:23
Antal indlæg: 1956

Jeg skrev ind og fortalte, hvor ked af det jeg var, fordi jeg blev frakoblet og ikke kunne komme tilbage i spillet, hvilket gjorde at jeg blev noteret for afbrudt spil.
Der var nogen, som sagde jeg skulle tage en tudekiks, det gjorde jeg så; det hjalp:))))))))))
 
Sløjfen - Ikke længere medlem2012-09-22 09:38
Antal indlæg: 34

HUSK de vise ord: "Det vigtigste er ikke at vinde, men at deltage"
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-09-22 11:28
Antal indlæg: 989

Hvis man forlader spillet, samtidig med at man fører, så mister ingen rating. Hvis man derimod er bagud, så mister man rating.

Caw
 
mutti 992012-09-22 19:23
Antal indlæg: 46

Ok tak :-)
 
steennielsen2012-09-23 09:14
Antal indlæg: 1956

Det skal lige siges, at det er kun fordi jeg kender Carmen, Lilli og mutti, at jeg tør være så fræk
Husk det er sagt med et smil:-)
 
mutti 992012-09-23 19:49
Antal indlæg: 46

Helt i orden Steen, jeg har taget en tudekiks....:-)
 
steennielsen2012-09-23 20:19
Antal indlæg: 1956

Det hjalp..... ik'?
 
Lilli2012-09-23 21:34
Antal indlæg: 3731

Tudekiks er en god ting;)
Jeg "tuder" dog ikke over at miste rating, min pointen skulle være at folk der afbryder et spil / ikke gider spille færdigt burde straffes hårdere end de bliver;)
 
lepenepe2012-09-23 22:14
Antal indlæg: 119

Principielt enig med Lili... Og alligevel kan jeg se, at jeg snart får mit første afbrudte spil. Har gang i et (mobil-)spil, der startede den 11. september og endnu ikke er nået halvvejs. Min modstander lægger tydeligvis når det lige kommer for, og der er flere gange gået et par dage. Det er jo i fuld overensstemmelse med reglerne, og dermed helt ok. Mit problem er så, at jeg er på vej udenlands, og det bliver en halvdyr fornøjelse, hvis jeg ikke finder wifi de kommende dage.
Så der KAN altså være en forklaring...
 
Lilli2012-09-24 08:32
Antal indlæg: 3731

Ja, man kan da godt misse. Et enkelt spil eller to, det er vi mange der har prøvet, men så må man jo tage den straf der kommer, jeg mistede selv en del forleden på pc en pgra en misforståelse. Men hvis ikke man straffer nok for at folk afbryder så lære de det bo aldrig
Lene kan du ikke sende en chat besked og venligt spørge om det ikke kunne afvikles lidt hurtigere, din modspiller kunne jo være interesseret i at færdiggøre spillet.
God tur
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-09-25 11:19
Antal indlæg: 9750


I aftes var det da godt, at man ikke fik strafpoint for at afbryde et spil.
Der gik ged i vores spil - spillet var sat på pause, men tiden talte bare nedad. Ingen af os kunne gøre noget. Vi loggede helt ud, men nej.
Min modstander, som førte, måtte som sidste udvej trykke på Opgiv-knappen, og vi fik begge 0 i rating.
 
steennielsen2012-09-25 12:24
Antal indlæg: 1956

Jeg er begyndt på mobilen og spiller også wordfeud, men jeg kan meget bedre li' ORDJAGT/KAMP, dels p.g.a ranking, man gør sig lige det ekstra umage.
Men ellers; så er det der med pointene op og ned, op og ned, op og ned
:-) :-) :-)
 
Lilli2012-09-25 13:28
Antal indlæg: 3731

Jeg forstår ikke helt det der med at man ikke mister point hvis man fører, forleden var jeg nødt til at afbryde et spil der overhovedet ikke var kommet igang fordi min modspiller var faldet ud, det kostede da 20 point, småting men alligevel!!!
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-09-25 21:48
Antal indlæg: 9750

He he Lilli, var inde og tjekke din statistik, og jeg er ked at fortælle dig sandheden, og hold nu fast; det var ikke bare 20 point, men 114 ratingpoint, det kostede dig at afbryde spillet. Kunne du ikke bare have lagt i et par runder og så afbryde, eller surfe på nettet, mens modstanders tid løb ud?
De 20 point, du snakker om, er selve slutsscoren. -20 til dig og 20 til modstander.
Fordi din rating var højere end modstanders, og du var bagud, så blev du straffet hårdt.
Hvis din modstander derimod var foran og afbrød, ville I begge få nul.
 
Lilli2012-09-25 22:15
Antal indlæg: 3731

Jeg synes jo nok det så mere vildt ud da det skete;( og jo jeg burde jo have leget lidt med mig selv, jeg havde jo læst din rædsels historie forleden, men det fer fil mig til at afbryde var at modspillerens navn slet ikke figurerede på brættet ! Nå af skade bliver man klog og sjældent rig, så jeg må jo op på hesten igen ;))
 
Carmen2012-09-28 16:50
Antal indlæg: 12

Hvad snakker du om, Steen? Kender vi hinanden? :-)
 
Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?