Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 004
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
steennielsen2012-09-22 13:11
Antal indlæg: 1956

mobilspil
Så er jeg også startet med mobilspil og det går rigtig godt, tænker dog på at anskaffe mig en stor skærm (I-pad)
Det er noget småt. Jeg havde en sjov kikser.........skulle lægge et ord nede til venstre, det sluttede på 3xord, men da jeg skulle hente det sidste bogstav, som skulle ligge på rød, ramte jeg læg-knappen og det var også et ord:) Så jeg mistede lige tre gange ord og lavede et fantastisk godt oplæg. Så selv om jeg bruger mine briller, har jeg det svært:)
Jeg syntes forøvrigt, at jeg på et tidspunkt, læste en tråd omkring at slette afsluttede spil ( kunne ikke finde tråden)Det ville være rart med den mulighed. jeg har mange, de fylder så meget at spillene ligger ovenpå hinanden, så når man trykker på et spil kommer et helt andet frem.
Men ellers er jeg særdeles tilfreds med "ORDKAMPmobil"
 
Dubber2012-09-22 13:21
Antal indlæg: 596

Man kan ikke selv slette de afsluttede spil- de bliver automatisk fjernet efter 72 timer:-)
 
steennielsen2012-09-22 13:50
Antal indlæg: 1956

Ja, det forstår jeg.
Men jeg håber de laver det om, så man kan slette dem.
 
MrsSweDane2012-09-23 21:42
Antal indlæg: 5790

Jeg kommer også ind i mellem til at trykke læg på et forkert tidspunkt. Jeg spiller ofte når jeg er passager i bilen, og så sker det at det skrumpler lidt. Ups.
Man kan forstørre udsnit at spillepladen på mobilen ved dobbeltprik eller med den normale zoom bevægelse.
 
Lilli2012-09-24 12:50
Antal indlæg: 3731

Desværre er det kun spillepladen der kan gøres større, de små felter forneden kan man ikke ændre på !
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?