Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 013
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Misbehave2012-09-27 09:52
Antal indlæg: 150

Ordkamps popularitet
Er ordkamp.dk's popularitet for nedadgående. Konstaterer stadigt færre indloggede på sitet. Vægrer mig mod at involvere mig i andre udbyderes spil, da det er stærkt vanedannende. Hvad laver I andre mon, når I ikke fordriver tiden herinde???
 
BenteA2012-09-27 11:14
Antal indlæg: 2584

Jeg tror mange er begyndt at spille på mobil. Det er jeg også selv, og det er et godt alternativ, men jeg synes bedre om at spille her, hvor man kan spille et spil færdigt med det samme. Muligvis er det også fordi, det har været sommer. Forhåbentlig bliver her mere travlt med efterårets komme.
 
poeten2012-09-27 11:28
Antal indlæg: 35

Det er lidt i perioder, ikke så mange om formiddagen naturligvis, men hvor er man priviligeret, at man kan sætte sin ind til computeren med en god kop kaffe og et lille hyggespil! Og så holder det jo de små grå igang!
 
bjk2012-09-27 14:03
Antal indlæg: 23

Jeg tror også, at der er mange der spiller på mobil, jeg selv benytter alene computeren. Og ja, det er rart at sætte sig med en kop kaffe og tage et lille hyggespil.
Jeg tror der kommer lidt flere spillere på banen i løbet af efteråret.
 
Lilli2012-09-27 15:55
Antal indlæg: 3731

Tror at det er fordi folk er overgået til mobilen. Spiller selv meget mere på mobilen, man er ikke så fastlåst som når man sidder ved pc'en.
 
Ole Juhl2012-09-27 20:17
Antal indlæg: 34

Kan man også spille på computer? 😄&#128515 ;😀&#12852 2;
 
steennielsen2012-09-29 13:58
Antal indlæg: 1956

Jeg spillede med horsens på mobilen, så sagde hun; åh nej har vi nu tabt endnu en spiller til mobilen.
Jeg ville ønske man kunne spille på samme måde herinde, det er dejligt befriende, at man kan trække, når man har tid og lyst, men savner den store skærm, så jeg håber, at jeg vil fortsætte herinde!!!!
 
Ninni - Ikke længere medlem2012-09-29 15:11
Antal indlæg: 57

Jamen held og lykke med jeres mobilspil! Min gamle Nokia (pensionistmobbing) er ikke god til sådan noget og det er jeg nok heller ikke, men jeg kan da godt se, det er fint at kunne spille, når man har tid til det. Spiller man Normal tager det jo ret lang tid. - Meen - jeg synes nu at hyggen må flyve sin vej, når man ikke har den kontakt, som man har her inde. Eller? Forsvind nu ikke fra os!
 
Lilli2012-09-29 17:51
Antal indlæg: 3731

Den kontakt kan man nemt tage med sig, jeg kommentere meget mere når jeg spiller mobilt end når jeg spiller pc;)
Spiller dog stadig lidt pc ind imellem;-D
 
bej2012-10-05 11:14
Antal indlæg: 17

Var så glad for at finde et ordspil på pcen, siden jeg ikke kunne spille wordfeud, da jeg ikke er ejer af en smartphone. Faktisk kan jeg også bedre lide at man kan gøre et spil færdig uden at vente flere timer på at modstander svarer.
 
bettie2012-10-12 12:37
Antal indlæg: 15

Er en af de frafaldne, eftersom jeg opdagede at der konstant er turneringer i gang på wordfeud. Man kan også komme til at spille i wordfeudligaen.
 
Fisbe2012-10-13 12:15
Antal indlæg: 9

Det er uden tvivl mobilerne der tager over, men jeg synes det er hyggeligt, at få spillet færdigt og så starte et nyt, frem for at have flere i gang og så vente på næste træk over flere dage. Nok også fordi min mobil ikke kan. Men det er rigtigt, da jeg startede var her mange flere på hele tiden.
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?