Spillerum
Giraffen3
Krokodillen0
Indloggede3
Mobilspil
Igangværende2 864
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Dufke2012-12-21 11:40
Antal indlæg: 3

Rating
Jeg har læst flere steder herinde, at hvis man har høj rating ønsker man ikke at spille imod nogen med lav rating for så mister man rating point selvom man vinder.
Jeg har lige spillet mod én med mere end dobbelt så høj rating og jeg tabte. Modstanderen fik plus 16 i rating, og jeg mistede 7.
Jeg søgte en modstander med samme rating, men fik som skrevet en der havde mere end det dobbelte af min. Ærgerligt at den funktion ikke virker.
 
Lilli2012-12-21 17:26
Antal indlæg: 3736

Det er ikke kun et spørgsmål om rating, hvis en modstander med høj rating vinder forholdsvis stort over dig, vil han altid gå plus point. Hvis i derimod spiller nogenlunde lige op kan du godt få pluspoint og han bliver trukket lidt. Hvis du derimod vinder vil han blive straffet med mange minus point.
Selvom man søger en der matcher ens rating kan man godt ricikere at få en der har mange flere point. Det er der systemnet går lidt galt i byen.
 
Dufke2012-12-21 18:16
Antal indlæg: 3

Ok. Tak for info :-)
 
Paloma2012-12-22 01:06
Antal indlæg: 123

Og vi er altså stadigvæk nogle herinde, som ikke tager så meget notits af, om ratingen går op eller ned. For det gør den uanset hvad, hvordan og mod hvem, vi spiller :o)
Jeg har været medlem i mere end fire år og taler derfor af en vis erfaring!
Min egen personlige holdning er den, at jeg gerne spiller med alle uanset deres rating. Det bliver det ikke kedeligere af!

 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?