Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 859
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
steennielsen2013-01-18 10:48
Antal indlæg: 1958

Lance Armstrong
Oprah viste Lance et klip fra da han vandt sin syvende Tour De France titel;
Lance sagde; folk skal tro på mirakler, underforstået at han var et mirakel og ikke dopet.
Idag siger han; se lige den arrogante nar.
Spørgsmål; var det muligt at vinde Tour De France uden doping?
Lance: Det tror jeg ikke.

Det tror jeg nu heller ikke,,,,,,,haha

CrookedNote - Ikke længere medlem2013-01-18 20:25
Antal indlæg: 20

Det burde være forbudt, ikke at tage doping, i Tour De France...

Anneli682013-01-19 11:08
Antal indlæg: 85

Lance Liestrong

steennielsen2013-01-23 09:15

Faktisk væmmes jeg mere ved, at de lyver og stiller sig frem som om de er så fantastisk meget dygtigere end de andre, end at de faldt i vandet og dopede sig.

CrookedNote - Ikke længere medlem2013-01-23 10:51
Antal indlæg: 20

Det værste tilfælde af hykleri indenfor doping-verdenen, var
da Ben Johnson i 100 meter løb blev taget i doping.
Englen Carl Lewis var over ham med det samme og råbte op
om at det var det værste man kunne gøre og at man skulle være
et forbillede og bla. bla. bla.
Senere viste det sig at Carl Lewis havde været dopet hele tiden...

Pingvin2013-01-24 09:27
Antal indlæg: 1

Synes det er FOR NEMT bare at sige *Undskyld*

Hvis vi andre "dødelige" snyder i skat eller laver anden form for begrageri...kan vi jo ikke bare sige *Undskyld - jeg er ked af det* 7 år efter...og så sker der ikke rigtig mere..

Håber da han får en bøde?? Man får jo en masse penge, når man vinder Tour de France..

steennielsen2013-01-24 10:59

Lige præcis Pingvin.
De burde få frataget alle de penge de har tjent på uærlig vis og udelukkes fra at beskæftige sig med sporten.
Det er helt til grin, at de bare kan stille sig frem og sige undskyld og så ellers fortsætte som om intet var hændt.
Jeg syntes ellers, at alle mennesker skal tilgives og have en ny chance. Når de har taget konsekvenserne.
Alle mennesker kan lave fejl.
Men det der, er helt til grin, hvor er konsekvenserne?

Himmelpinden2013-01-24 11:29
Antal indlæg: 6286

Uden at ville forsvare Armstrong, så mener jeg altså at der er flere sagsanlæg på vej mod ham for at få penge tilbage, både præmiepenge og sponsorpenge.

steennielsen2013-03-18 19:48

Så indrømmede Rolf også..................
Men han har jo også et fint job som kommentator for denne fine sportsgren.
Er der mon nogle tilbage fra toppen som ikke har indrømmet at de var dopet.
Mærkeligt er det, hvordan de bare kører videre med succes, når andre kriminelle er stemplet for livet og har svært ved at få job, selvom de har taget deres straf.
Jeg kan slet ikke have respekt for disse "eporyttere".

Himmelpinden2013-03-18 19:56
Antal indlæg: 6286

Rolf lyver for Rolf er ren!

Sådan er det bare.

Frk Schmidt2013-03-18 20:23
Antal indlæg: 2682

Rolf hallucinerer for som sagt:
ROLF ER REN !!!

danishhottie2013-03-18 23:48
Antal indlæg: 7836

Den eneste der er ren, er Rudolf .. ;) (Rudolf med den røde tud)
men som skrevet før, hvis alle er på epo, er der jo lige vilkår for alle ;)
Armstrong, vandt en retsag over en avis ang at han aldrig havde taget epo.. og det Var mange penge.. så dem får han også lov til at betale tilbage..
Men vi burde selv tage lidt, så der kunne komme gang i spillene ;) He He

steennielsen2013-03-25 16:16

Det der nok irriterer mig mest, er når de falske bliver konfronteret med spørgsmålet; har du snydt og de så svarer; kan du ikke accepterer at vi bare er bedre end de andre.
Har der overhovedet været nogen som kom til tops uden snyd, tænker man.

Carsten19732013-03-25 16:32
Antal indlæg: 54

Ham der vandt 5 år i træk før Bjarne. Som så slog ham marginalt på massiv dop det 6 år. Man tænker sit

mutti 992013-03-25 19:34
Antal indlæg: 48

Så vidt jeg er orienteret har vores egen Bjarne Riis aldrig indrømmet at han selv vandt Tour De France mens han var dopet selvom det var så oplagt og han veg uden om spørgsmålet hver gang han blev spurgt.............

danishhottie2013-03-26 18:48
Antal indlæg: 7836

Bjarne Riis har indrømmet at han var dopet.. og så var det, at mange af de andre store dansker tilstod hen over årene..

mutti 992013-03-27 00:39

Ok, men jeg mener ikke nogensinde at have hverken læst eller hørt at han skulle have indrømmet det.............

horsens - Spil admin/Forum admin2013-03-27 08:39
Antal indlæg: 9756

Mutti, det kan være, fordi du bor i udlandet, at du ikke har hørt eller læst noget, men den er god nok.
nyhederne.tv2.dk/art...op ing.html

mutti 992013-03-27 21:43

Det glæder mig da at høre og tak for oplysningen :-)

Caw - Spil admin/Forum admin2013-03-28 02:35
Antal indlæg: 989

Ja, det gjorde han for 6 år siden. Dog mener jeg heller ikke at Riis nogensinde har nægtet at tage doping, han har så vidt jeg husker kun sagt: "Jeg er aldrig blevet testet positiv".

At så mange cykelryttere erkender brug af doping, kommer egentlig ikke bag på mig. Ærlig talt tror jeg ikke det kommer bag på særlig mange. Cykling er en ekstrem sport, som kræver mere end det normale.
At Armstrong vandt, synes jeg egentlig ikke er specielt uretfærdigt. Han var den bedste ud af alle de dopede. Hvis ikke sporten var så ekstrem, så ville ingen af dem dope sig, men tilgengæld ville sporten sikkert heller ikke være så populær, som den er.
Så i og med at os seer/tilhængere af sporten forventer at de skal kunne udføre det de skal, så kommer det vel heller ikke bag på folk, at doping er så stort et problem inden for cykelsporten.

Caw

Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?