Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
CrookedNote - Ikke længere medlem | 2013-01-20 19:52 | |
![]() | Brugernavne og invitation(er) 2 spørgsmål: Er der grænser for, hvad man må kalde sig? Kan man invitere flere og så spille med den som svarer først? | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-01-20 20:48 | |
![]() | Man må ikke have et upassende brugernavn, som f.eks. er sexrelateret. Hvis du - og andre er stødt eller støder på et sådant brugernavn, må du meget gerne sende mig en privat besked. Ja, man kan invitere alle dem, man har lyst, og så er det da bare at starte spillet, når den første melder sig, med mindre man vil være upopulær :) | |
CrookedNote - Ikke længere medlem | 2013-01-20 21:03 | |
![]() | Himmelpinden er det ikke sexrelateret? Bare gas :))) (ved godt det er navnet på et bjerg/bakke i Jylland) | |
Himmelpinden | 2013-01-20 21:42 | |
![]() | CrookedNote Ha ha good one:-) | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-01-20 22:26 | |
![]() | Mandehumor tsk tsk ;-)) | |
Frk Schmidt | 2013-01-20 22:41 | |
![]() | Hmm hvad så med synonymet : UNIVERS(al)KÆP ........ Nøjjjj jeg må kede mig i aften ;-) | |
Himmelpinden | 2013-01-20 22:55 | |
![]() | Ha ha er det så kvindehumor? Du keder dig bare fordi vores spil er slut:-) | |
Frk Schmidt | 2013-01-20 23:01 | |
![]() | Nej det kan man ikke sige, det er "Rikke-humor", skal jo ikke gå ud over resten af damerne...... Ja det er da derfor, og så fordi Jeg er ganske træt af at høre Levinson og kumpaner ødelægge 49'ers mod Falcons........... Men du siger jo at du ikke vil spille PC mere og jeg vil have dig længere op i rating inden det bliver mobil tur igen............ ;-) | |
Himmelpinden | 2013-01-20 23:18 | |
![]() | Ja jeg holder klart med Falcons :-) Jamen så må jeg op i mobil rating og du må op i pc rating... | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-01-21 00:00 | |
![]() | Så ved jeg hvad du ønsker dig Himmelpinden....og når du har fået den, inviterer du bare :-)) | |
Frk Schmidt | 2013-01-21 00:04 | |
![]() | Kan desværre ikke spille mod dig mere, Rating er en helt uvæsentlig sag ved siden af denne besynderlige Falcons tilståelse .............. ;-) Svært tilfreds med at 49'ers nu er Superbowl !! | |
Himmelpinden | 2013-01-21 00:14 | |
![]() | Jamen rebecca1963 den må du da gerne give mig:-) Men er da på 7 afsluttede spil nu! Frk Schmidt Tillykke med det og så endte vores samspil/modspil så her kan jeg forstå:-) Ps Er dog Bronco fan med Giant som nr. 2 - Denne kamp var bare af 2 onder:-) | |
Frk Schmidt | 2013-01-21 00:23 | |
![]() | Kommer helt an på om du er blevet Broncos Fan samtidigt med at de fik Peyton Manning på holdet eller om du har haft et godt øje til "Vildhestene" igennem længere tid ! Dybest set ikke det denne her tråd burde handle om, men det løb er vist kørt forlængst !! ;-) | |
Himmelpinden | 2013-01-21 00:26 | |
![]() | Du har ret så derfor må svaret komme andetsteds :-) | |
danishhottie | 2013-01-29 19:26 | |
![]() | Hej igen horsens.. Når man invitere en tilfældig , og man får en frem man ikke ville spille med.. kan man så på en eller anden måde få afvist det spil ? Har prøvet at det er den samme jeg får som tilfældig og må indrømme at jeg har ikke lyst til at spille med dem der ligger et ord om dagen eller hver 3. dag . På forhånd tak for svaret.. God aften til alle.. ;) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-01-29 23:24 | |
![]() | danishhottie, der er desværre ingen fortrydelsesret, når du er blevet tildelt en tilfældig modstander. Man har jo 72 timer til hvert træk, så jeg kan ikke se noget galt i, at der kun bliver lagt et ord om dagen, bare man holder sig inden for tidsgrænsen. Det du kan gøre, er, at oprette så mange spil, at du ville ønske, at dine modstandere ikke var så hurtige til at lægge ord ned :) | |