Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
steennielsen | 2013-01-22 12:29 | |
![]() | dyr kop kaffe Et mobilspil: stilling 0-0 skulle lige drikke kaffe og lægger telefonen fra mig, så bliver der åbenbart trykket på skærmen og jeg har opgivet spillet. Det kostede 135 point , rating forskellen var ikke særlig stor. Jeg forstår ikke at man mister så mange point ved 0-0. | |
Himmelpinden | 2013-01-22 13:21 | |
![]() | Øv hvor er det uheldigt-:( Skal der egentlig ikke bekræftes som når man bytter brikker? Det kan man selvfølgelig også komme til ved et uheld. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-01-22 13:46 | |
![]() | Hej Steen, det var godt nok surt show, men op på hesten igen, du er kun blevet en kop kaffe fattigere :) Jeg er sikker på, at stillingen ikke siger 0-0, for normalt bliver bogstaverne på hånden fratrukket og tillagt modstanderen. Har jeg ret? Og fordi du "opgiver", bliver du straffet hårdt. | |
Lilli | 2013-01-22 14:56 | |
![]() | surt show, kom selv til at afbryde et spil ved et uheld, fordi knapperne sidder så tæt på mobiltelefonerne :-) | |
steennielsen | 2013-01-23 09:05 | |
![]() | du har ret horsens, bogstaverne vil jo blive trukket fra, så til folk derude: lad vær med at opgive et spil.......... haha | |