Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-01-28 22:44 | |
![]() | Nægter udfordring? Nu spørger jeg Jer mere erfarne herinde vedr. mobilspil. Er der nogen på top 10 listen, der konsekvent kun spiller med højt ratede? Hvor højt skal man op, for at spille med dem, der ikke spiller med "hvem som helst"? :-) | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-01-29 02:41 | |
![]() | Jeg nægter aldrig udfordringer og spiller mod alle. Har kun gjort det én gang, og det var fordi jeg var i Norge. Hvis der er nogen, der er interesseret i at spille, så er de velkommen til at udfordre. (Det skal dog lige siges, at der for tiden kan være længere ventetid på spil fra mig resten af januar, da mit dataforbrug har nået sit maksimum, og jeg derfor kun kan spille hvis jeg er på trådløst Internet - hvilket jeg ikke har.) Caw | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-01-29 12:22 | |
![]() | Spændende Caw, tager hatten af for at du spiller mod alle, jeg ved det må koste af og til. Vil rigtig gerne spille med dig :-)) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-01-29 13:49 | |
![]() | rebecca, jeg ved, at topti-spillerne med undtagelse af Caw og Tove, kun spiller på standard bræt. Måske derfor, at de afviser din invitation. Muligvis også pga. din rating, da det på standard bræt er sværere at vinde så stort, at de vinder rating på det. | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-01-29 14:00 | |
![]() | Det har jeg taget højde for Horsens og har kun inviteret til standard :- Har fået lov at spille med nr 2 og det er vildt sjovt. Nr 1 har ikke svaret ad flere omgange så det er nok pga rating? Kan man ikke skrive en besked til vedkommende uden at vi spiller egentlig, det ville være dejligt at vide grunden :-) | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-01-29 14:01 | |
![]() | Ps: Er iøvrigt helt vild med dit nye foto, Horsens ;-D Super flot! | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-01-29 14:15 | |
![]() | Du kan altid skrive en privat besked til dem, hvis du ønsker en begrundelse, ellers synes jeg bare, at man også må acceptere folks afvisninger uden at skulle stå til ansvar for dem. Ps. Jeg skal hilse fra Basse og sige tak :) | |
Flemming | 2013-01-29 15:10 | |
![]() | Hej Rebecca. Grunden til at nogen ikke vil spille mod lavt-ratede er at det som oftest koster en top-placering. P.g.a. ratingssystemets sammensætning, kan man virkelig tabe meget på et uheldigt spil. En gang prøvede jeg i en periode kun at spille mod spillere med min egen rating eler højere, og efter kort tid nåede jeg op omkring 5000 i rating. Men det bliver lidt kedeligt da man oftest så ikke kan finde nogen at spille med. Nu spiller jeg mod alle, bare de gider spille hast eller panik og på tilfældig bræt. Det er sjovere, men så roder man altså også rundt langt nede på listen. men det er jo kun et spil :-) Mvh Flemming | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-01-29 16:23 | |
![]() | Tak Flemming og Horsens. Fik et mere nuanceret billede ud af Jeres input. Og det er da rigtigt Horsens, at det må være en privatsag hvordan man prioriterer! Bliver der for koldt og ensomt på toppen er jeg i hvert fald klar tl en udfordring :-) | |
Babelbygger | 2013-01-29 16:29 | |
![]() | Hej Rebecca, jeg er på ferie i Thailand, så jeg har kun få spil i gang. Jeg vil gerne spille med dig, når jeg er tilbage. Jeg spiller med folk på alle niveauer, men foretrækker spillere top 30 i de perioder, hvor jeg har lidt tid (hvilket desværre er lidt for ofte). Og i øvrigt foretrækker jeg at spille scrabble på bræt, og på tid, så det vil jeg hellere prioritere, hvis tiden er presset :) | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-01-29 16:39 | |
![]() | Hvor flot du får svaret når du er på ferie. Så har jeg lidt tid til at komme i top 30 ;-) Jeg er rigtig glad for at du er positiv overfor udfordringen for jeg vil rigtig gerne se hvordan du spiller :-) Jeg inviterer en gang imellem og afviser du bare indtil det passer ind. Rigtig go ferie fortsat :-) | |
Tove | 2013-01-29 17:31 | |
![]() | Hej Rebecca. Jeg spiller på begge bræt, men tillader mig at afvise, når jeg får invitationer til tilfældig fra nogen på 2200 eller under. Men når jeg selv søgt en tilfældig modstander til tilfældig sker det at jeg trækker sådan en. Og det koster altså dyrt. Ved godt at rating ikke er livsvigtig, men det er nu mit mål at blive i top 10 - og det er voldsomt vanskeligt, når jeg gerne vil spille meget og med mange på en gang. Mener ikke jeg har afvist dig, men jeg kan jo huske forkert :) | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-01-29 20:00 | |
![]() | Nej Tove, det har du nu ikke, men det er da heller ikke sådan at når man ligger i top 10 behøver føle sig forpligtet til at sige ja. Det ville jeg ikke selv bryde mig om. Jeg ville bare gerne vide om der var nogen, der havde særlige kriterier og i så fald hvilke. Havde læst en diskussion om det i starten, men kunne ikke huske detaljerne. Jeg forstår til fulde din prioritering Tove og synes det er fint som du gør det, men det er i sidste ende op til den enkelte at afgøre er jeg kommet frem til :-) | |
CrookedNote - Ikke længere medlem | 2013-01-29 23:05 | |
![]() | Når man ligger i top 10, får man så nogle frynsegoder. T-shirt med Ordkamp-logoet Privat middag med nr. 1 Mulighed for at se sin modstanders brikker i en måned. Garanti for at få alle S'erne i en måned. Ens navn står i spillerummet med skygger og flerfarvet bogstaver. Eller er der en anden grund... :) | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-01-29 23:11 | |
![]() | Meget morsomt CrookedNote ;-) Hører jeg, at det ville du sætte stor pris på, hvis det gjalt dig he-he ;-) | |