Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
anno1953 - Ikke længere medlem | 2013-02-07 22:52 | |
![]() | Profilbillede Har lagt et profilbillede på.... Nu skal det "godkendes" :-)) Sorry men sådan ser jeg alt ud | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-02-08 00:05 | |
![]() | Hellere et halvdårligt billede end intet billede. Synes det er SÅ rart at få sat ansigt på dem, man spiller med :-))) PS : Skal lige siges, at jeg altså ikke har set billedet endnu ;-) | |
anno1953 - Ikke længere medlem | 2013-02-08 00:59 | |
![]() | Hvem er dommer ? :-) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-02-08 01:48 | |
![]() | Det er Caw og jeg, der godkender billeder. Du skal oploade dit billede igen, det er åbenbart ikke gået igennem. | |
anno1953 - Ikke længere medlem | 2013-02-08 16:16 | |
![]() | Prøver igen :-) | |
Marlin | 2013-02-11 23:46 | |
![]() | Hvad med missekatten på dit billede horsens, er den godkendt og hvad hedder den? Det er jo sket at katten har leget med, jeg spillede et spil med en hvor spillet blev ødelagt at en kat der saboterede pcudstyret, det var nu ikke min kat, tihi. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-02-12 09:11 | |
![]() | Det er Bassemand, jeg har der i favnen. Han er en kæmpe, tyk misser på 7 kg. Han ynder også at spankulere på mit skrivebord og stille sig lige foran skærmen eller vade hen over tastaturet. Spiller jeg på iPaden, sætter han bare sin store rumpe oven på den også :) | |
Marlin | 2013-02-25 22:05 | |
![]() | Ja jeg har kun kattebilleder,kattekplaka ter, kattekrus, porcelænskatte, fupkilling sikkert lavet at kanin, papirklipskatte, kattehåndklæder , kattekalender, kattebøger, jeg ved ikke om jeg har glemt noget. Der er katteallergi i nærmeste familie ellers havde jeg måske en rigtig kat. Jeg har også et par tigerbilleder, det er jo da også en slags kat, bare en gigamis. Jeg må jo så nøjes med at prøve at indsmigre mig hos nabolagets katte, ikke altid med meget held. Så sig mjav til Bassemand fra mig, måske det virker bedre over nættet. venlig hilsen Marlin | |
Marlin | 2013-02-25 22:06 | |
![]() | nettet | |