Spillerum
Giraffen1
Krokodillen0
Indloggede1
Mobilspil
Igangværende2 858
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
danishhottie2013-02-19 01:33
Antal indlæg: 7836

hvorfor?
Var uheldig flere gange i træk ved at mit internet røg og jeg måtte vente på at det kom op at køre igen. så måtte lokke mig ind på det spil jeg var igang med, hver gang.. hvorfor stopper tiden ikke i spillet, når sådan nået sker? Det ødelægger da hele spillet og man får mange straf point når det sker i længere tid af gangen...Total irreterende man blir...

horsens - Spil admin/Forum admin2013-02-19 09:02
Antal indlæg: 9756

danishhottie, systemet kan vel ikke vide, om du har dårlig netforbindelse eller om du bare er smuttet fra et spil?

Forestil dig, at du spiller mod en, der smutter midt i et spil, fordi vedk. er vildt meget bagud, og tiden stopper. Hvor længe gider du sidde og vente på, at vedk. vender tilbage? Hvad hvis han aldrig kommer tilbage? Skal du så afbryde spillet og få strafpoint? Ville du synes, det var mere fair? Nej, vel? :)

Ja, det er pivirriterende, når sådan noget sker, men det er ikke spillet, man skal være irritereret på... :)

danishhottie2013-02-19 14:02
Antal indlæg: 7836

Jeg ved bare at når jeg er andre steder henne og spiller, Så registrere den at forbindelsen er gået.. derfor regnede jeg også med at den gjorde det på ordkamp.. men det gør den så ikke og Så er det derfor at kampen ikke stopper.
Men tak. For hurtig svar..

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?