Spillerum
Giraffen1
Krokodillen0
Indloggede1
Mobilspil
Igangværende2 858
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Lilli2013-02-24 18:07
Antal indlæg: 3916

Spilleplader!
Jeg har i dag i flere tilfælde været ude for at få et spil på standard bræt, selvom vi ellers aldrig bruger det bræt i vores kampe. Først skældte jeg min makker ud, men sidste gang blev han sur og sagde det var mig der havde sendt udfordringen! Jeg tjekkede så hvad der stod på min udfordrings side og der står godt nok tilfældigt bræt og så forstår jeg slet ingen ting :-(

Misbehave2013-02-25 08:34
Antal indlæg: 150

Lyder da besynderligt!

horsens - Spil admin/Forum admin2013-02-25 10:32
Antal indlæg: 9756

Hej Lilli, jeg tror måske det har noget at gøre med, at efter en opdatering af Ordkamp, vil Standard bræt stå som standardindstilling, måske havde du ikke været opmærksom ellers har jeg ikke rigtig noget fornuftigt svar til dette, jeg har ikke selv været ude for at få et forkert bræt.

2tuf2013-02-25 20:05
Antal indlæg: 1224

Hej Horsens. Jeg har netop inviteret til nyt spil fra min htc android. Den foreslog tilfældig spilleplade. Kommer dér opdateringer til alle platforme samtidigt?

Monk - Administrator2013-02-25 21:29
Antal indlæg: 311

Hej 2tuf: Det kommer ikke opdateringer til iPhone og Android på samma tidpunkt. Vi arbejder på en ny Android-version men kan ikke svara när den bliver released.

Lilli2013-02-25 22:04
Antal indlæg: 3916

Vi nåede frem til at der en gang var sket noget der gjorde at vi havde fået et standard spil i gang, og så havde vi slæbt rundt på det nogle gange, ved automatisk at vælge omkamp. Davi stoppede det sidste spil, lukkede vi ned og udfordrede på normal vis, og siden har vi ikke haft problemer :-)

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?