Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
hanne5150 | 2013-03-10 13:58 | |
![]() | Tak for invitationer, men... Jeg har holdt pause fra OK i nogle måneder p.gr. af tidsmangel. Jeg har ind i mellem spillet lidt, men der går så lang tid mlm mine træk, at jeg ikke vil byde modstanderen det - og jeg heller ikke selv kan finde koncentrationen. Jeg har modtaget flere udfordringer og senest opfordring til mobilturnering, men jeg må desværre ind til videre takke nej. Derimod logger jeg jævnligt herind og følger debatten med interesse - og glæder mig til at jeg igen får tid og lyst til Ordkamp :o) V.h. Hanne | |
kun for sjov | 2013-06-22 18:34 | |
![]() | Du er altid velkommen | |
and 68 | 2013-06-22 23:49 | |
![]() | Helt ok dette er kun for sjov ved hvordan det er at have travlt :-) hvad med bare at sige det inden spil start at du spiller langsomt ? God sommer | |
Himmelpinden | 2013-06-23 00:18 | |
![]() | hanne5150 Helt ok du ikke spiller meget i øjeblikket, for min skyld gør det ikke noget hvis der skulle være 71 timer imellem hver træk. | |
Roed | 2013-06-23 07:46 | |
![]() | Der var en gang man sad med Anders And på lokummet og trillede hårene over ørerne. ;) så der er altid plads til at blive klogere. | |
Roed | 2013-06-24 03:41 | |
![]() | Det er flot Hanne at kunne tage en kold tyrker med 3 afsluttet kampe i snit om dagen siden starten. Jeg ville godt nok være sjalussi på min kones skjulte elsker. :) (driller)! | |